Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز (شنبه ۲۵ آبان) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه روزنامه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟

ایتنا - بررسی آخرین بروزرسانی قیمت‌ها در بازار موبایل ایران نشان می‌دهد گوشی‌های میان‌رده از برندهای مختلف طیف متنوعی از قیمت‌ها را از حدود چهار تا بیست میلیون تومان در بر می‌گیرند.
در بخش میان‌رده‌های اقتصادی، گوشی‌هایی چون گلکسی A05s سامسونگ با قیمت 4.7 میلیون تومان و ردمی A2 پلاس شیائومی با قیمت 3.8 میلیون تومان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای به شمار می‌روند.

در رده میان‌رده‌های متوسط قیمت، گوشی‌هایی مانند گلکسی A15 سامسونگ با 5.8 میلیون تومان، ردمی A3 با 5.4 میلیون و ردمی 13C با 6.3 میلیون تومان جای می‌گیرند.

اما اگر بودجه بالاتری داشته باشید، می‌توانید از میان‌رده‌های امسال شیائومی و سامسونگ یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

 

پوکو X6 پرو با قیمت 18.5 میلیون تومان و ردمی نوت 13 پرو پلاس با 23 میلیون تومان از گوشی‌های جذاب این بخش هستند. همچنین گلکسی A54 سامسونگ با 16 میلیون تومان نیز یک انتخاب خوب محسوب می‌شود.

برای علاقه‌مندان به برند اپل نیز آیفون 13 با قیمت 40 میلیون تومان و آیفون 13 پرو مکس با 120 میلیون تومان از گزینه‌های موجود در بازار به شمار می‌آیند.

کارشناسان معتقدند انتخاب یک گوشی میان‌رده مناسب نیازمند در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف از جمله میزان بودجه، اولویت‌های کاربری و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز است. آنها توصیه می‌کنند که علاوه بر قیمت، به مشخصات فنی گوشی نیز توجه کافی شود تا محصول انتخابی در نهایت رضایت کاربر را تامین کند.

با وجود تنوع قابل توجه در عرضه گوشی‌های میان‌رده، به نظر می‌رسد موبایل‌های شیائومی و سامسونگ همچنان از محبوبیت بیشتری در میان کاربران ایرانی برخوردار باشند. این محبوبیت را می‌توان در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار مشاهده کرد که غالبا توسط برندهای یادشده تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • اسماعیل هنیه: رژیم اسرائیل با انزوای بی سابقه رو به رو شده
  • هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است
  • هزینه‌های سفر به هند شامل چه مواردی است؟
  • اذعان رسانه اسرائیلی به شکاف عمیق در جامعه صهیونیستی
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود
  • خبر عجیب بنزینی دولت + اعلام جزییات