Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:46:49 GMT

شرایط در کرمان عادی است/مردم به شایعات توجه نکنند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۷۶۳

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرغم شایعات در خصوص برخی آشوب ها در محدوده پل ابوذر، تردد عادی و بدون هیچ مشکلی در این منطقه از شهر کرمان در حال انجام است. هم اکنون کما فی سابق امنیت کامل در شهر کرمان برقرار است.

برخی از شبکه های مجازی با پخش فیلمی و نسبت دادن به پل ابوذر کرمان مدعی شدند که پل بسته است و ناآرامی هایی در این منطقه رخ داده است در حالیکه براساس فیلم ارسالی خبرنگار مهر شرایط در حال حاضر عادی بوده و تجمعی در این منطقه رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در چنین شرایطی مردم باید ضمن حفظ هوشیاری و آرامش خود، مراقب باشند فریب حاشیه سازان را نخورند و اخبار از طریق منابع رسمی و رسانه های معتبر پی گیری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت آشوب کرمان اعتراض سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور جایگزین می‌شوند

صبح روز یکشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، شرکت کرمان موتور با امضای موافقت نامه ای با سازمان تاکسیرانی شهر تهران با حضور شادی مالکی سرپرست این سازمان و سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور ، متعهد به اختصاص هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهر تهران شد.

بر اساس این موافقت نامه، تاکسی های برقی جایگزین تاکسی های فرسوده پایتخت خواهند شد. بر همین اساس فراخوانی صادر خواهد شد و تاکسیرانان عزیز مشمول این طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، با مراجعه به شرکت کرمان موتور می توانند در این طرح جایگزینی ثبت نام نمایند.

شرکت کرمان موتور در راستای ارائه خدمات پس از فروش به تاکسی های برقی تهران، در گام اول یک مرکز تخصصی ویژه برای این خودرو های برقی اختصاص داده و تجهیز نموده است. همچنین در راستای آسودگی خاطر بیشتر رانندگان، باتری های این خودروها مشمول گارانتی ۲۰۰ هزار کیلومتر یا ۵ ساله نیز می شوند. بنابراین نگرانی بابت خدمات پس از فروش‌ وجود نخواهد داشت.

در ادامه سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور بیان کرد : با توجه به ضرورتی که حرکت به سمت برقی سازی ناوگان عمومی و خودروهای شخصی در کشور حس می شود، اولین شرکتی که خودروهای برقی را در تیراژ انبوه وارد کشور کرد، کرمان موتور بود. خودرویی که تاییدیه های لازم را از مراجع مربوطه اخذ کرده و مجوز پلاک ملی آن صادر شده است و در حال طی مراحل اخذ پلاک تاکسی می باشد و از سه ماه آینده تولید انبوه آن در کارخانه شرکت کرمان موتور آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور جایگزین می‌شوند
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • روحانی: صهیونیست‌ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • واکنش حسن روحانی به عملیات سپاه علیه اسرائیل؛ ایران فقط پاسخ داد| امیدواریم حماقتشان را تکرار نکنند
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • موجودی سوخت جایگاه‌های گلستان تکمیل است؛ مردم به شایعات توجه نکنند
  • کاربران شاد به این پیام هشدار توجه نکنند