Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@06:08:46 GMT

جنگ ۱۰۰ میلیون دلاری علیه ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۷۹۳

جنگ ۱۰۰ میلیون دلاری علیه ترامپ

یک نامزد دموکرات ریاست جمهوری با کمپین ۱۰۰ میلیون دلاری به جنگ ترامپ می رود.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری رویترز ، مایکل بلومبرگ، میلیاردر و غول رسانه‌ای که در حال بررسی نامزد شدن از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، یک کارزار تبلیغاتی آنلاین با هزینه ۱۰۰ میلیون دلار علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوریخواه این کشور راه اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مطلب را یکی از مشاوران بلومبرگ تایید کرد. بلومبرگ اعلام نکرد آیا برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد خواهد شد یا خیر، ولی برای نامزدی در انتخابات مقدماتی دو ایالت واجد شرایط شده است.
این شهردار میانه روی سابق شهر نیویورک نبرد سختی برای پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات که به طور جدی در بهار آغاز شده است، پیش رو دارد.
تبلیغات آنلاینی که بلومبرگ در حال تامین هزینه آن است و هنوز شروع نشده، ولی قرار است روز جمعه آغاز شود، چهار ایالت آریزونا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین را هدف قرار خواهد داد.
دستیار بلومبرگ تایید کرد قرار است این تبلیغات در دوران انتخابات مقدماتی ادامه پیدا کند چه وی تصمیم بگیرد نامزد شود چه خیر.
نیویورک تایمز نخستین بار جزئیات این خبر را منتشر کرد. این چهار ایالت از جمله برخی از مورد مناقشه‌ترین ایالت‌ها در انتخابات مقدماتی هستند.
ترامپ سال ۲۰۱۶ در هر چهار ایالت به پیروزی دست یافت، ولی نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که وی در انتخابات سال ۲۰۲۰ در این مناطق آسیب پذیر است. بلومبرگ در انتخابات میان دوره‌ای سال ۲۰۱۸ میلیون‌ها دلار به دموکرات‌ها در سراسر آمریکا کمک کرد.
دموکرات‌ها بیش از پیش نگران هستند در حالی که حزبشان تلاش می‌کند نامزدی برای انتخابات معرفی کند، ترامپ بتواند در ایالت‌های مورد مناقشه به برتری دست یابد. بیشتر بخوانید: هر ماه ۴ میلیارد دلار برای جنگ در افغانستان هزینه می‌کنیم اگر جنگ با ایران دربگیرد، یک فاجعه تمام عیار برای جهان خواهد بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری جنگ دلار ریاست جمهوری نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی