Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان ملل ماموریت نیرو‌های حافظ صلح موسوم به مینوسما را برای یک سال دیگر و تا سال آینده میلادی در کشور بی‌ثبات جمهوری آفریقای مرکزی تمدید کرد.

نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی به منظور حفاظت از شهروندان غیرنظامی و تقویت ثبات، ۱۱ هزار ۶۵۰ نیروی نظامی و ۲ هزار ۸۰ نیروی پلیس در این کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه همچنین بر تسهیل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و انتخابات محلی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ کمک می‌کند.

شورای امنیت سازمان ملل به اتفاق آرا دو ماه پس از وقوع حادثه سقوط یک فروند بالگرد روسی در عملیات مبارزه با شبه نظامیان وابسته به یکی از چند گروه مسلح مستقر در این کشور ماموریت مینوسکا را نوامبر ۲۰۲۰ در این کشور بی ثبات تمدید کرد.

پس از آنکه ۱۴ گروه شبه نظامی در اوایل سال کنونی با هشتمین توافق صلح با دولت آفریقای مرکزی موافقت کردند این اولین مرتبه‌ای است که ماموریت نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در این کشور تمدید می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقا سازمان ملل انتخابات تروریسم گروه های تروریستی شورای امنیت روسیه تسلیحات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده