Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: در این تحقیق و تفحص سرنخ‌هایی وجود دارد که در صورت بررسی آن اتفاقات عجیب و قریبی در کشور رخ می‌دهد یعنی اینکه تخلفات در این بخش ۱۰ میلیارد و ۵ میلیارد نیست و این ارقام، ارقام بالایی است که برخی دست و پا می‌زنند تا فعالیت این کمیته را از دور خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 07:03 - 25 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۵۸۸ جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس باید هر چه سریع‌تر گزارش هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها را به صحن مجلس ارائه کند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر برخی از آقایان به کمیسیون اقتصادی مجلس و همچنین هیئت مربوطه فشار می‌آورند که گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه در صحن مجلس قرائت نشود و در دستور کار مجلس قرار نگیرد.
این نماینده مجلس بیان داشت: با این حال  کمیسیون اقتصادی مجلس هم خیلی تلاش می‌کند تا ما در این تحقیق و تفحص کوتاه بیاییم و تحقیق و تفحص به صحن مجلس کشیده نشود؛ در این راستا حتی چندین نماینده را برای مذاکره با ما فرستاده‌اند و اما ما همچنان پای کار خودمان هستیم و اعلام می‌کنیم که باید این تحقیق و تفحص در صحن مجلس قرائت شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: در این تحقیق و تفحص سرنخ‌هایی وجود دارد که در صورت بررسی آن اتفاقات عجیب و غریبی در کشور رخ می‌دهد یعنی اینکه تخلفات دراین بخش ۱۰ میلیارد و ۵ میلیارد نیست و این ارقام، ارقام بالایی است که برخی دست و پا می‌زنند تا فعالیت این کمیته را از دور خارج کنند.   کوچکی نژاد ادامه داد: اگر این سرنخ‌ها از سوی مسئولین مورد بررسی قرار گیرد ما به یک باند‌های مخوفی می‌رسیم که همواره به دنبال زد و بند هستند.   وی تاکید کرد: همچنین در حال حاضر برخی می‌کوشند تا نتایج تحقیقات هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه را بی اثر جلوه داده و علیه ما مصاحبه کنند.   بیشتر بخوانید:  بیشترین تخلفات و انحرافات از ناحیه سازمان برنامه و بودجه بود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان هدفمندی یارانه ها تحقیق و تفحص کمیسیون اقتصادی قرائت گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: اسراییل اجازه دسترسی به شاهدان حمله هفتم اکتبر را نمی‌دهد

از زمان آغاز حمله هفتم اکتبر حماس به سرزمین‌های اشغالی، مقامات تل آویو ادعا‌های بی اساسی را درباره رزمندگان مقاومت مطرح کرده اند که با گذشت زمان پوچ بودن اتهامات وارده مشخص شده است. جلوگیری اسراییل از انجام یک تحقیق مستقل درباره این حمله از ترس روشن شدن ادعا‌های دروغ تل آویو انجام می‌شود. 

به گزارش الجزیره، سازمان ملل امروز (سه شنبه) اعلام کرد اسراییل در دسترسی تحقیق کنندگان سازمان ملل به شاهدان و قربانیان حمله هفتم اکتبر حماس ایجاد مانع کرده است. 

کریس سیدوتی، یکی از ۳ تحقیق کننده سازمان ملل در این باره گفت: تا جایی که به دولت اسراییل مربوط می‌شود، ما نه تنها با عدم همکاری تل آویو، بلکه با ممانعت فعال این رژیم در تلاش هایمان برای دریافت مدارک از شاهدان و قربانیان صهیونیست در حوادث جنوب سرزمین‌های اشغالی مواجه بوده ایم. 

وی در ادامه افزود: حقیقت این است که ما اکنون در جمع آوری شواهد از شمار زیادی از شاهدان دچار مشکل شده ایم. من از این فرصت بهره گرفته و بار دیگر از دولت اسراییل می‌خواهم در این تحقیقات با ما همکاری کرده و نیز از شاهدان و قربانیان این حمله می‌خواهم با تماس با تیم تحقیقاتی، ما را در روشن شدن ابعاد این ماجرا یاری رسانند. 

این تحقیق کننده سازمان ملل تاکید کرد: ما جمع آوری اطلاعات و شواهد در بستر اینترنت مربوط به هفتم اکتبر را از همان اوایل جمع آوری کردیم که برخی از آنها اکنون از فضای مجازی حذف شده اند. اگر این اطلاعات همان روز جمع آوری نمی‌شد، دیگر نمی‌توانستیم آنها را جمع آوری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: اسراییل اجازه دسترسی به شاهدان حمله هفتم اکتبر را نمی‌دهد
  • راز عجیب و غریب ‌چگونه تشکیل شدن ماه فاش شد
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی همچنان در بلاتکلیفی
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • اصلاح برخی ارقام درآمدهای مالیاتی در قسمت دوم بودجه
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود