Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسمی عراق شب شنبه اعلام کردند، در اثر انفجار بمبی که در یکی از خودروها در نزدیکی میدان التحریر بغداد کار گذاشته شده بود، یک تن کشته و ۱۶ تن زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، تظاهرکنندگان در میدان التحریر درصدد خاموش کردن آتش ناشی از انفجار برآمدند، همچنین در انتقال زخمی‌ها به بیمارستان یاری رساندند، این همزمان با گسترش حضور نیروهای امنیتی در اطراف محل انفجار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز چندین انفجار ناشی از بمب صوتی رخ داده بود.

گروه اطلاع‌رسانی امنیتی در حال تحقیق درباره ابهامات این حادثه است.

بغداد و استان‌های عراق شاهد برگزاری تظاهرات "جمعه پایداری" بودند. در اثر انفجار بمبی صوتی در نزدیکی میدان الحبوبی در مرکز ناصریه در استان ذی قار در جنوب عراق ۱۱ تن زخمی شدند که برای مداوا به بیمارستانی در نزدیکی محل انفجار منتقل شدند.

این در حالی است که وزیر دفاع عراق روز گذشته طرف سومی را در هدف‌گیری معترضان مقصر دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش‌ازپیش نشان داد‌.

وی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد دست به تظاهرات خواهند زد.

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودی در پایان خاطرنشان کرد: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی‌الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به‌سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم