Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@01:42:12 GMT

رونالدو نزدیک و نزدیکتر به دایی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۹۱۳

رونالدو نزدیک و نزدیکتر به دایی

ساعت24 - کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن سه گل در دیدار تیم ملی فوتبال پرتغال با لیتوانی، فاصله گل‌های ملی خود با علی دایی را به عدد ۱۱ کاهش داد.

در یکی از مسابقات مرحله مقدماتی فوتبال اروپا و در گروه B، تیم فوتبال پرتغال توانست با ۶ گل برابر تیم لیتوانی به پیروزی برسد.

 کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در این بازی توانست سه گل (در دقایق ۶، ۲۲ و ۶۵) به ثمر برساند تا تعداد گل های ملی این بازیکن به عدد ۹۸ افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو که از مدت ها پیش برای شکستن رکورد گل های ملی عزمش را جزم کرده است، حالا تا رسیدن به علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران که سالیان سال است با ۱۰۹ گل، عنوان آقای گل فوتبال جهان را در اختیار دارد، ۱۱ گل دیگر می خواهد.

علی دایی در ماه های اخیر بارها در مصاحبه هایش عنوان کرده که رکوردها برای شکسته شدن است و از اینکه کریستیانو رونالدو این رکورد را می شکند، خوشحال است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علی دایی کریستین رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت پیروز شد که عبدالکریم حسن یک‌بار دیگر در ترکیب اصلی قرمزها به میدان رفت و نمایش خوبی را هم در برابر حریف قعرنشین ارائه کرد.

عبدالکریم در این بازی یک شوت از راه دور هم زد که می‌توانست تبدیل به گل شود اما پیام پارسا توپ را سیو کرد و دروازه تیمش را از ضربه نه‌چندان محکم ستاره قطری نجات داد.

با این حال سوژه جالب این بازی برای عبدالکریم، حضور او در نزدیکی مرز جنوب غربی ایران بود. آبادان جنوبی‌ترین شهر لیگ برتری ایران محسوب می‌شود و عبدالکریم نیز به واسطه سفر به استان خوزستان، طعم بازی در نزدیکی زادگاه خود را تجربه کرد.

مدافع چپ سرخپوشان متولد دوحه است و تمام دوران فوتبال خود را تا سال 2023 در السد سپری کرد تا این که یک اتفاق او را به فوتبال کویت و حالا لیگ برتر خلیج فارس کشانده است.

عکاس: شهرام آقاجری

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس