Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:20:34 GMT

حملات ائتلاف سعودی علیه مناطق مسکونی یمن ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۷۱۰۵

حملات ائتلاف سعودی علیه مناطق مسکونی یمن ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی هم چنان به حملات خود علیه مناطق مسکونی یمن ادامه می دهد.

وی تصریح کرد که کشورهای متجاوز در ادامه جنگ افروزی‌ها و تجاوز نظامی به مناطق مرزی و داخلی یمن، روز جمعه ۱۲ بار مناطق مختلف یمن را هدف حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریع تاکید کرد که در عین حال نیروی‌های متجاوز با وجود برخورداری از پوشش هوایی، موفق به هیچ گونه پیشروی قابل توجهی در این مناطق نشدند.

وی خاطرنشان کرد که دشمن متجاوز با نقض صریح و آشکار توافقنامه صلح سوئد، منطقه اللحیه در استان الحدیده را مورد حمله هوایی قرار داد.

کد خبر 4773100

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی یحیی سریع یمن ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه ایران دونالد ترامپ ترکیه روسیه لبنان بولیوی برجام عربستان سعودی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند

هواپیما‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا روزانه ۱۴ بار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف نقض کردند. این را سرلشکر یوری پوپوف، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم اعلام کرد.

وی گفت: در منطقه التنف ۱۴ تخلف در طول روز توسط چهار جفت جنگنده اف ۱۵ و سه جفت هواپیمای تهاجمی A-۱۰ تاندربولت ثبت شد.

پوپوف همچنین گفت: طی یک روز گذشته در منطقه کاهش تنش، گلوله باران مواضع دولتی توسط گروه تروریستی جبهه النصره (ممنوع در فدراسیون روسیه) در استان ادلب ثبت شده است.

یاد آور می‌شود امروز دو پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حملات گسترده قرار گرفته است. پیش از این منابع خبری از حملات پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال شرق سوریه خبر داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند