Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مانگری دبیر مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب ایران جمعه شب پس از پایان این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد (جام الماس سوسنگرد) در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۳ شرکت کننده از سراسر کشور در ۱۴ گروه در این مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: همچنین قصاوت مسابقات بر عهده یک داور بلژیکی و یک داور ایرانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانگری افزود: در بخش مادیون های خردسال خالص ایرانی اسب ترنسا به مالکیت سعید نوروزی از خوزستان قهرمان شد، اسب پریما شکل آبادی به مالکیت مهدی شکل آبادی از اصفهان و اسب پریناز به مالکیت محمدجواد حبیبی از خوزستان مدال نقره و برنز این بخش را کسب کردند.

وی افزود: در بخش مادیون های جوان خالص ایرانی اسب بهار شاه‌آبادی به مالکیت منصور کعبی از خوزستان به مدال طلا رسید همچنین اسب برنزه سنگسو به مالکیت مسعود قنادان از خوزستان و اسب بنیتا شکل آبادی به مالکیت مهدی شکل آبادی از اصفهان دوم و سوم شدند.

دبیر این مسابقات افزود: در بخش مادیون های بزرگسال خالص ایرانی اسب فردخت قلعه تل به مالکیت جهان شاه کیانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، در این بخش دیگر شرکت کنندگان به حد نصاب امتیاز نرسیدند.

وی افزود: در بخش نریون های خردسال خالص ایرانی اسب پرواز به مالکیت رضا شاه حسینی از خوزستان اول شد همچنین اسب پاتک سردار به مالکیت حشمت حسن زاده از خوزستان و اسب پایدار کعبی به مالکیت سجاد کعبی از خوزستان دوم و سوم شدند.

مانگری گفت: در بخش نریون های جوان خالص ایرانی اسب آباتا به مالکیت هیراد حسین پور از خوزستان اول شد همچنین اسب آراد سلطان قنواتی به مالکیت مسعود قنواتی از خوزستان و اسب برنو طاها به مالکیت مسعود عبداله زاده از خوزستان دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش نریون های بزرگسال خالص ایرانی اسب فولاد باغبان زاده به مالکیت برادران باغبان زاده از خوزستان قهرمان شد همچنین اسب یونان جباری به مالکیت عبدالرضا جباری از خوزستان و اسب وارث سوز به مالکیت هادی مانگری از خوزستان دوم و سوم شدند.

دبیر مسابقات گفت: در بخش مادیون های بزرگسال خون خارجی اسب ارسولا به مالکیت محمد خسروی از خوزستان، اسب حنا عبد به مالکیت علی مرمزی از خوزستان و اسب یلدا به مالکیت علیرضا کعبی از خوزستان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود گفت: حضور برترین های این رشته باعث زیبایی مسابقات شده بود از طرفی حضور پرشور علاقمندان در این رقابت ها، جذابیت کار را بیشتر کرده بود.

برچسب‌ها سوسنگرد سوارکاری خوزستان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوسنگرد سوارکاری خوزستان ورزشی سوسنگرد سوارکاری خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال خوزستان در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در جریان است و دو تیم برای کسب امتیاز در این مسابقه تلاش خواهند کرد.

تیم میزبان با حاشیه امنیتی که در جدول دارد با خیال آسوده به دنبال کسب 3 امتیاز و حضور در رتبه های بالاتر جدول خواهد بود استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر به حداقل امتیاز در این مسابقه نیاز دارد.

تاریخ و محل برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته : 24 | استادیوم سلیمانی سیرجان

داور: محمدرضا تارخ؛ کمک ها: نجف پناهی، سعید زیبا و مسعود حقیقی؛ ناظر: یدالله جهانبازی

ترکیب گل‌گهر سیرجان:
محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، ابولفضل رزاق پور، علیرضا کوشکی، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، قائم اسلامی‌خواه، اریک باگناما، سعید سخرخیزان
سرمربی: مارینوس

ترکیب استقلال خوزستان:
فرزیم گروسیان، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری،علیرضا خوش کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندوگ، محمد آبشک، جواد آقایی پور، آسو رستم، پیمان رنجبری ،
سرمربی: سیروس پورموسوی

حواشی:

برخورد مشکوک درون محوطه جریمه بین آقایی پور و مدافع گل‌گهر شکل گرفت که داور تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز