Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@14:15:33 GMT

شوخی های فضای مجازی با تغییر قیمت بنزین

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۷۲۳۰

شوخی های فضای مجازی با تغییر قیمت بنزین

افزایش ناگهانی قیمت بنزین در ۲۴ ساعت گذشته بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و باعث شد شوخی‌ها، کنایه‌ها و تحلیل‌های مختلفی درباره آن منتشر شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، بعضی کاربران با اشاره به اظهارات قبلی مسئولان از این که این اتفاق ناگهانی رخ داده و پیش از این بارها تکذیب شده بود، اظهار شگفتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای از کاربران توئیت چند سال قبل رئیس جمهور را منتشر کردند که هدف از تک‌ نرخی کردن بنزین را از بین بردن فساد دانسته بود و حالا با دو نرخی کردن دوباره بنزین آن را نقض شده دانستند.

بعضی کاربران، شلوغ‌تر شدن سیستم حمل و نقل عمومی را پیش‌بینی کردند که البته با توجه به کمبود اتوبوس و ازدحام زیاد مترو می‌تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد.

همچنین بعضی کاربران با انتشار عکس و ویدئو پیشنهادهای شوخی و جدی خودشان را مطرح کردند.

کاربری با انتشار یک خودرو وارونه که کف آن گل و گیاه کاشته شده بود، نوشت: «با گرون شدن بنزین، بهترین استفاده‌ای که از خودرو می‌تونیم بکنیم همینه!».

کاربر دیگری هم عکسی از یک الاغ را منتشر کرد و آن را بهترین وسیله نقلیه در شرایط گرانی بنزین دانست. کاربران دیگری هم به شوخی با این وضعیت پرداختند.

کاربری با اشاره به سهمیه آمبولانس‌ها نوشت: «‏سهمیه بنزین آمبولانس 500 لیتره، فکر کن تصادف کنی آمبولانس زنگ بزنه بگه سهمیم تموم شده خودت برو تا بیمارستان».

کاربر دیگری نوشت: «‏تفریح ارزون قیمت مردم این مملکت یه دونه دوردور و سفر بود یه دونه هم خواب که اولی به لطف بنزین سه هزار تومنی گرفته شد، دومی رو هم آن قدر می شینی به اولی فکر می کنی که خودش خود به خود گرفته می‌شه!»

کاربری هم با انتشار تصویر هموطنی که در حال پر کردن دبه های داخل صندوق عقب خودرواش بود، نوشت: «آفرین که یک باک و نیم از بقیه جلویی فقط خدا کنه حادثه ای پیش نیاد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت بنزین افزایش قیمت بنزین گرانی بنزین سهمیه بندی بنزین فضای مجازی شوخی کاربران ایرانی سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی

بازتاب عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی و شوخی‌های مجازی .

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق