Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@09:21:02 GMT

تعطیلی مدارس برخی شهرستان های مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۷۲۳۳

بارش برف مدارس برخی شهرستان های استان مازندران را تعطیل کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به علت بارش برف تمامی مدارس شهرستان کلاردشت، منطقه کجور و مدارس روستایی منطقه مرزن‌آباد و بخش‌های کیاسر و پشتکوه منطقه چهاردانگه ساری امروز (شنبه ۲۵ آبان) تعطیل است.   در استان مازندران برف برخی ارتفاعات، روستا‌های کوهستانی و ییلاقی مازندران را سفیدپوش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور شاهرود ـ گرگان و اسفراین ـ سبزوار که بر اثر بارش سنگین برف و کولاک بسته شده بود، باز شد. پلیس راه به رانندگان توصیه کرد برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.   همچنین مدارس شوش، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شادگان، آبادان، خرمشهر و ماهشهر، امروز شنبه به علت آلودگی و وارونگی هوا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است. مراکز دانشگاهی خوزستان امروز دایر است.   سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در سواحل خزر و شمال شرق کشور خبر داد. بارش‌ها امروز به دامنه‌های البرز، زاگرس و بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و مناطق مرکزی کشور نیز می‌رسد. این سازمان از احتمال آبگرفتگی در گیلان، غرب مازندران، غرب هرمزگان، جنوب فارس و سواحل بوشهر و خلیج فارس خبر داد.   با ورود سامانه بارشی جدید، دمای هوا در برخی مناطق شمالی ۶ تا ۱۲ درجه کاهش یافت. آسمان تهران امروز ابری همراه با رگبار پراکنده برف و باران است.      

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس خوزستان آبگرفتگی گیلان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد