Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (بیست و پنجم آبان ماه ۹۸) را تشریح کرد.

ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است/ بارش برف و باران در مازندران، تهران، البرز و قزوینسرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گدودک، شورآب و ورسک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد در محور‌های هراز، چالوس و آزادراه قزوین-رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است و در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و برف را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در محور‌های استان‌های مازندران، تهران، البرز و قزوین بارش برف و باران و در استان‌های خراسان شمالی، سمنان و گیلان بارش باران را شاهد هستیم. همچنین ضمنا برای تردد در محور‌های کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

وی افزود: محور‌های شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محور هراز باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز بسته شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران