Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جلسات قرآنی مسجد داودقلی زنجان از توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی و بررسی مشکلات مردم محله در جلسات قرآنی این مسجد خبر داد.

علی مرادی در تشریح جلسات قرآنی مسجد داودقلی زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان گفت: مسجد داودقلی زنجان بعنوان مسجد تراز در زمینه فعالیت های قرآنی وفرهنگی اجتماعی استان به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول جلسات قرآنی مسجد داودقلی زنجان ادامه داد: در همین راستا فعالان مسجد توانسته‌اند تعداد گسترده ای جلسات قرآنی خانگی راه اندازی کنند که این جلسات منشا اثر می باشند.

 

به گفته وی، دراین جلسات قاری ومربی قرآن علاوه بر آموزش قرآن بر اساس کتب طراحی شده و بانظارت کارگروه قرآن خاتم الاوصیای تهران، موضوعات مرتبط با سبک زندگی اسلامی هم تبیین می شود.

مرادی خاطرنشان کرد: دراین جلسات آثار وبرکات فراوانی بدست آمده ومشکلات زیادی حل گردیده است؛ در این جلسات علاوه بر آموزش قرآن کریم وحفظ آن مسائل اعتقادی وتربیتی آموزش داده می شود؛ دراین جلسات خانگی مشکلات مردم وهمسایه ها بررسی وحل می شود.

 

مسئول جلسات قرآنی مسجد داودقلی زنجان با اشاره به اینکه جلسات خانگی قرآنی مورد استقبال بالای برادران و خواهران است، ادامه داد: افراد طبق برنامه زمانبدی در جلسات حاضرمی شوند.

مرادی افزود: کاروان های مختلفی از این جلسات خانگی قرآنی به کربلا، مشهد و قم اعزام شده است که علاوه برآن  فعالیت های تربیتی و فرهنگی منظمی انجام می شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه کنفرانس وحدت اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد داودقلی زنجان محفل انس با قرآن کریم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست جهاد کشاورزی گلبهار باغچه‌های سلامت خانگی را راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم دانست.

محمد شجعی کلاتی در حاشیه ایجاد باغچه‌های سلامت خانگی در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای طرح ایجاد باغچه‌های سلامت خانگی در روستای اسجیل این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح تلاش می‌شود فرهنگ تغذیه سالم و بهبود وضعیت آن در بین زنان روستایی و گنجاندن سبزی و صیفی در برنامه غذایی را ترویج دهیم.

 سرپرست جهاد کشاورزی گلبهار تصریح کرد: در واقع باغچه‌های کوچک خانگی در منازل روستایی راهی برای دستیابی به غذای سالم است.

شجعی با بیان اینکه در برخی از سایت‌های آموزشی با اعطای بذر سالم از سوی جهاد کشاورزی شهرستان گلبهار، فراگیران مورد تشویق قرار می‌گیرند، افزود: توان‌افزایی زنان روستایی در توسعه پایدار منطقه یکی از دغدغه‌های جدی جهاد کشاورزی شهرستان گلبهار است.

سرپرست جهاد کشاورزی گلبهار در ادامه از هزینه‌بر بودن فرآیند دریافت گواهی استاندارد برای محصولات کشاورزی و غیراقتصادی بودن آن در سطوح کشت کوچک که امکان اجرا برای همه ذینفعان طرح میسر نیست، خبر داد.

وی در همین خصوص افزود: برای تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از دینفعان، فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از نهاده‌های شیمیایی، آموزش و ترویج هر چه بیشتر فرایند مدیریت منابع پایه، بهبود تغذیه خانوار روستایی، حفاظت از محیط‌زیست و در نهایت دستیابی به محصولات سالم‌تر و بهبود کسب و کارهای سبز روستایی، طرح ایجاد باغچه‌های سلامت خانگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه به بازدید از مزارع گندم، جو، کلزا و گلخانه‌های سطح شهرستان گلبهار اشاره و اظهار کرد: با هدف بررسی روند فعالیت شبکه مراقبت و بررسی وضعیت گلخانه‌های شهرستان این بازدیدها انجام می‌شود.

وی گفت: سطح زیر کشت کلزا حدود ۱۵۰ هکتار، سطح زیر کشت غلات حدود ۱۰ هزار هکتار و سطح گلخانه‌های شهرستان حدود ۳۲ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • قرآن همه چیز ماست
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود