Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@16:04:45 GMT

تئاتر« کشيده » روي صحنه نيشابور

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۷۶۸۹

تئاتر« کشيده » روي صحنه نيشابور

خبرگزاری آریا- تئاتر« کشیده » به نویسندگی امیرنجفی و كارگردانی هنرمند نام آشنای تئاترنیشابور " هادی سکاکی " در تماشاخانه چکاوک نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنر نیشابور در كشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تئاتر نیشابور با تكیه بر فرهنگ و ادبیات غنی  توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندكه درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد و تئاتر« کشیده» نیز کاری  است که هنرمندان تئاتر با همکاری  بسیج هنرمندان وانجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه تئاتر آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا آتشی  گفت: در نمایش تئاتر« کشیده » به نویسندگی امیرنجفی و كارگردانی " هادی سکاکی "  هنرمند نام آشنای تئاتر نیشابور وحضور نقش آفرینان : سمیه شاد، سهیل قربانی و هادی سکاکی که به ایفای نقش پرداخته و امید شوری ،مبینادهنوی،عاطفه صفایی ،فرامرز فضلی،محمود محروقی به عنوان  گریم ، نور،دکور،موسیقی وطراح گرافیک  و اکرم گرمابی ،حوری شاد وحمیدپنجه باشی به عنوان عوامل بااین كار همكاری دارند.

   مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح كرد: تاتر« کشیده» تا 26آبان 98 در دوسانس 6و8شب در محل تماشاخانه چکاوک ماندگار بینالود  واقع درخیابان منوچهری شمالی سه ویژه عموم  هنرمندان ومردم  فرهنگ وهنر دوست نیشابوری روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تئاتر کشیده روی صحنه نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر هادی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که مشغول ساخت سریالی جدید برای تلویزیون است، عکسی از خود با صورت زخمی منتشر نمود و سبب نگرانی برخی از طرفدارانش شد. در ادامه تصویر منوچهر هادی با صورت زخمی را مشاهده خواهید کرد.

منوچهر هادی که ماجرای اختلافش با یکتا ناصر در فضای مجازی هنوز هم مطرح است، در تازه‌ترین استوریش تصویری از صورت زخمی خود را منتشر نمود، زخمی شدن صورت آقای کارگردان به دلیل دعوای خانوادگیش نیست بلکه به صحنه‌ای از فیلم سینمایی حدود هشت صبح مربوط می‌شود، این داستان زوجی را روایت می‌کند که مرد به اسم امیربا بازی منوچهر هادی با ارسال شدن یک پیامک اشتباهی برای همسرش (یکتا ناصر) دچار سوءتفاهم می‌شود و در ادامه با چالش‌های جبران‌ناپذیری همراه می‌شود. فیلم حدود هشت صبح آخرین فیلمی است که یکتا ناصر و منوچهر هادی در آن همبازی بوده اند.

منوچهر هادی در گریم فیلم جدیدش

منوچهر هادی و یکتا ناصر ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در ۲۲ آذرماه سال ۹۵ صاحب دختری به نام سوفیا شدند، این زوج از یکدیگر جدا شده اند.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جهان ذهنی بِرشت
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی