Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب مردم پاکستان اعلام کرد: فضل الرحمان در تصمیم‌گیری‌های خود با ما مشورت نکرده است و لازم نمی‌بینیم که از اعتراضات تازه او حمایت کنیم. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «بلاول بوتو زرداری» رئیس حزب مردم پاکستان اعلام کرد: «فضل الرحمان» رئیس حزب جمعیت علمای اسلام در خصوص دور دوم اعتراضات خود با مشورت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فضل الرحمان پس از پایان مذاکرات با حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم باید ما را در جریان جزئیات و تصمیم گیری تازه خود قرار می داد.

رئیس حزب مردم تاکید کرد: ما زمانی که ندانیم او چه نقشه ای در سر دارد از او حمایت نخواهیم کرد و با او همراه نخواهیم شد.

حزب مردم: اجازه برگزاری اعتراضات در ایالت سند را به فضل الرحمان نمی‌دهیمفضل الرحمان به اعتصاب 14 روزه خود پایان دادفضل الرحمان از آغاز دور جدید اعتراضات خبر داد

بلاول بوتو زرداری گفت: ما به وعده هایی که به فضل الرحمان داده بودیم و عمل کردیم و دیگر وظیفه ای نداریم.

وی با اشاره به تبدیل تظاهرات به اعتصاب توسط فضل الرحمان گفت: تظاهرات کاملا موفق بود ولی اعتصاب اینگونه نشد.

این در حالی است که پیش تر سران حزب مردم در ایالت سند به صراحت اعلام کردند حاضر به همراهی با جمعیت علمای اسلام نیستند و اجازه نخواهند داد که طرفداران این حزب در ایالت سند خیابان های اصلی را ببنند.

فضل الرحمان پس از شکست در اعتصاب خیابانی شهر اسلام آباد تصمیم گرفته است اعتصاب خود را به دیگر شهرهای پاکستان کشانده و خیابان های اصلی را ببندد.

انتهای پیام/.

R1475/P36447/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید اوکراین به هند برای تجدیدنظر درباره روابط با روسیه

وزیر خارجه اوکراین به هند تاکید کرد تا در کنار کی‌یف بماند و گفت، روابط نزدیک دهلی با روسیه بر اساس میراث شوروی است که در حال نابودی است.

به گزارش ایسنا، هند از قدیم روابط دفاعی و اقتصادی نزدیکی با روسیه داشته و از انتقاد از مسکو بابت حمله ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ به اوکراین نیز اجتناب کرده و بجایش در خرید نفت از روسیه رکورد زده است.

به نوشته روزنامه فایننشال تایمز، دیمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین که در سفری دو روزه که از پنجشنبه آغاز شده با هدف پیشبرد مسیر صلح اوکراین و تقویت روابط با هند، به این کشور آسیایی سفر کرده است.

وی افزود: هدف از این سفر دستیابی به توسعه تجارت و روابط فناوری با هند است. ما علاقه‌مند به واردات برخی از اقلام ماشین آلات سنگینی هستیم که هند تولید می کند. اوکراین به دنبال احیای روابط تجاری با هند از جمله تولیدات و محصولات کشاورزی مانند روغن آفتاب گردان و سایر کالاهای هند هستیم.

وزیر خارجه اوکراین همچنین به کارخانجات هند پیشنهاد کرد که نقشی در بازسازی اوکراین پس از جنگ داشته باشند و خاطرنشان کرد: همکاری مشترک بین هند و روسیه بر اساس میراث شوروی است اما این میراثی نیست که بشود برای چندین قرن آن را نگه داشت چون در حال نابودی است.

کولبا همچنین در یک مصاحبه با روزنامه تایمز هند گفت، اوکراین مخالف همکاری بین دهلی و مسکو نیست اما همکاری بین کی‌یف و دهلی از آغاز جنگ رشد داشته است. وظیفه ما ارسال پیامی برای دهلی است. وقتی تصمیم دارید تا با مسکو همکاری کنید، لطفا بدانید که خط قرمز برای اوکراین کمک مالی به ماشین جنگ روسیه است.

اوکراین امیدوار است که نشستی را با حضور سران جهانی بدون شرکت روسیه در ماه‌های آتی و با هدف اجرای طرح صلح برگزار کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید اوکراین به هند برای تجدیدنظر درباره روابط با روسیه
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیرخارجه و رئیس جمهور ترکمنستان
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • همه قوا و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال همکاری و تعامل داشته باشند
  • تاکید رئیس‌جمهور بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر