Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی پروژه کتابخانه مرکزی رشت خبر داد و گفت: تکمیل پروژه مذکور به بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان ، ماکان پدرام ، با بیان اینکه روند اجرای پروژه بزرگ کتابخانه مرکزی شهر رشت از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۸۷۰۰ مترمربع در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زیربنای کتابخانه مرکزی رشت را ۷۲۰۰ مترمربع در شش طبقه با بخش های مختلف دانست و افزود: در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی پروژه مذکور مواجه هستیم که در صورت تامین اعتبارات در یک بازه زمانی کوتاه تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از هزینه کرد هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پروژه کتابخانه مرکزی رشت خبر داد و عنوان کرد: برای تکمیل پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است. البته سفت کاری سازه کتابخانه به اتمام رسیده و تاسیسات آب و برق اجرایی شده است.

پدرام با بیان اینکه نازک کاری و نمای ساختمان کتابخانه در صورت تامین اعتبار مناسب به زودی انجام می شود، خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت پروژه های عمرانی وابسته به میزان تخصیص اعتبارات سالانه است که حجم کار اجرایی را برای پیمانکار تعریف می کند.

وی یکی از دلایل عقب ماندگی پروژه کتابخانه مرکزی رشت را عدم تخصیص اعتبارات سالانه مناسب دانست و یادآور شد: این پروژه برای استان مهم است و در صورت تامین اعتبار کار توسط کارفرما پیگیری شده و خیلی زود به نتیجه می رسد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی اکبری گفت: برای تسهیل و تسریع در امر آبرسانی شالیزار‌های شهرستان رشت تاکنون ۵۹ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر نهر‌های اصلی در روستا‌های خشکاروندان بخش کوچصفهان، جیرکویه بخش خشکبیجار، آسید شریف و طرازکوه بخش مرکزی این شهرستان لایروبی شده است.

مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان با اشاره به اینکه لایروبی انهار تعییت شده شهرستان رشت با ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است تصریح کرد: شالیکاران شهرستان باید با استفاده از منابع آبی محلی و در دسترس، مراحل مقدماتی کشت برنج را در زمین‌های خود انجام دهند.

دیگر خبرها

  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی