Web Analytics Made Easy - Statcounter

باوجودی که سازمان لیگ فدراسیون کشتی نام ۴ تیم صعودکننده به عنوان تیم های اول و دوم ۲ گروه لیگ برتر آزاد را اعلام کرده، اما دانشگاه آزاد به این موضوع معترض است. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجشنبه گذشته، درحالی که مشخصا رویارویی تیم‌های «تا ثبت جهانی توس» و رعد ستارگان ساری به دلیل انصراف تیم ساروی، لغو شده بود، پیش از مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت کشتی خرم آباد، سازمان لیگ فدراسیون کشتی اسامی چهار تیم راه‌یافته به مرحله ضربدری رقابت‌ها که قرار است روز 30 آبان رودرروی هم قرار بگیرند را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به اینکه از لیگ 7 تیمیِ شروع کار، تنها 5 تیم مانده بودند (بعد از انصراف دو تیمی که با عنوان تیم نظامی در مسابقات شرکت کردند) و با  توجه به اینکه هیئت کشتی خرم‌آباد همه مبارزه‌هایش را با شکست سنگین پشت سر گذاشت اما با این وجود به سایر تیم‌ها و لیگ کشتی احترام گذاشته و مسابقات را به پایان برد، معرفی 4 تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی از بین 5 تیم باقی مانده، کار بسیار ساده‌ای بود، اما در گروه ب رقابت‌ها، مسئله صعود به عنوان تیم اول یا دوم، مسئله اصلیِ رقابت بین دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و «تا ثبت جهانی توس» بود که سازمان لیگ، بعد از انصراف رعد ستارگان، تیم توس را به عنوان تیم اول این گروه معرفی کرد که در مرحله ضربدری به مصاف اترک خواهد رفت و از این رو شانس صعودش به فینال بسیار است.

تیم دوم این گروه که دانشگاه آزاد اسلامی عنوان شده، باید در مرحله نیمه نهایی با بازار بزرگی مبارزه کند که بهترین کشتی گیران ایران را در اختیار دارد.

نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه روز گذشته سازمان لیگ که درحضور سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون برگزار شد، نسبت به معرفی تیم توس به عنوان تیم اول گروه ب اعتراض کرد و نامه رسمی این تیم نیز امروز تحویل فدراسیون کشتی خواهد شد.

این تیم معتقد است که با توجه به انصراف تیم ستارگان، امتیازات کشتی گیران خارجی این تیم باید باطل شود که به این شکل دانشگاه آزاد به عنوان تیم اول گروه در مرحله ضربدری حاضر می‌شود.

در این خصوص قرار است جلسه‌ای در فدراسیون کشتی برگزار شود و تیم دانشگاه آزاد مستندانش را تحویل خواهد داد تا موضوع بار دیگر بررسی شود.

لیگ برتر کشتی آزاد| 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدندستارگان ساری از لیگ برتر انصراف داد/ لیگ کشتی 5 تیمی شد + نامه



انتهای پیام/

R7890/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسن خمینی پیام صادر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی به علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا را تبریک گفت.

بنابر روایت جماران، متن پیام سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علیرضا دبیر

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است. توانمندی عزیزان ورزشکار و مربیان توانا و مدیریت تیم ها از اموری است که در این افتخارآفرینی نقش مهمی داشته است.

با تشکر از همه فرزندان غیور کشورمان، برای آنان سربلندی در تمام عرصه ها را از خدای متعال خواستارم.

سید حسن خمینی

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896460

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار