Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید شفیعی در این خصوص گفت: تصویری جعلی که ساعاتی پیش در فضای مجازی تحت عنوان «آتش زدن پمپ بنزین بندر عباس» منتشر شد، صحت ندارد و در واقعیت این عکس متعلق به آتش سوزی یک پمپ بنزین در ایالت میسوری آمریکا در سال ۲۰۱۴ است.

 وی افزود: از زمان اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی در این زمینه در استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری عامل انتشار این خبر جعلی، تصریح کرد: شهروندان محترم هرگونه اخبار را از منابع و سایت های موثق و معتبر رصد کرده و از انتشار اخبار خلاف واقع و کذب اجتناب ورزند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه سال 1402 برای شمس آذر رویایی بود و این تیم توانست علاوه بر صعود به لیگ برتر در بالاترین سطح فوتبال ایران هم نمایش تحسین برانگیزی داشته باشد، اما آنها در آخرین بازی سال در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل تراکتور با نتیجه 2 بر صفر بازنده شدند تا پایان تلخی داشته باشند.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که هواداران قزوینی مثل همیشه استقبال قابل توجهی برای حمایت از تیم محبوب‌شان داشتند و حالا گزارش‌های ناظر مسابقه سبب شده تا کمیته انضباطی علیه آنها حکمی به شرح زیر صادر کند:

« دیدار تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

دیگر خبرها

  • گاف رسانه اسرائیلی درباره انفجار در اصفهان /این تصویر جعلی است
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • برق مناطقی از هرمزگان وصل شد