Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@03:45:00 GMT

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۰۰۶

مهلت تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا یکشنبه ۲۶ آبان ماه به پایان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که از روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه آغاز شده بود، تا فردا یکشنبه ۲۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند ( اعم از پذیرفته شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته ننموده اند) به منظور شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند طی روزهای فوق با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. منبع: مهر  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند