Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@20:09:17 GMT

زمان و مکان نشست نرماندی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۱۷۹

زمان و مکان نشست نرماندی مشخص شد

نشست نرماندی بعد از وقفه‌ای ۴ ساله، با هدف حصول صلح در شرق اوکراین روز ۱۸ آذر در پاریس برگزار خواهد شد.

قدس آنلاین؛ به نقل از رویترز، دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه از میزبانی پاریس برای برگزاری نشست نرماندی با حضور سران آلمان، فرانسه، روسیه و اوکراین خبر داد.

این نشست قرار است در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) با هدف تشدید تلاش‌ها برای رفع مسالمت‌آمیز تنش‌ها در شرق اوکراین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست نرماندی بعد از وقفه‌ای حدوداد ‌ ۴ ساله و به دنبال آغاز مذاکرات مسکو- کی‌یف طی ماه میلادی گذشته (اکتبر) انجام می‌شود که نتیجه آن عقب‌نشینی نیروهای نظامی از برخی مناطق شرق اوکراین بود.

پیشتر نیز «یوری اوشاکف» دستیار ویژه ریاست جمهوری روسیه گفته بود نشست سران ۴ کشور عضو گروه نرماندی احتمالاً در سال جاری میلادی برگزار می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نشست نرماندی نرماندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست

به گزارش تابناک، نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بستری شدن پدرش داده بود، روز پنجشنبه به  ایرنا درباره وضعیت این هنرمند گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.

 

دیگر خبرها

  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • زمان و مکان تشییع و خاکسپاری دوبلور پیشکسوت
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • اعلام زمان و مکان راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه
  • کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد