Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@22:12:15 GMT

حرف‌های جلسات خصوص علنی نشود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۲۶۲

خرداد؛ آرمان ملی نوشته است: سخنرانی رئیس‌جمهور در یزد و کرمان بسیاری را به یاد سخنرانی‌های انتخاباتی وی در سال 96 انداخت و بسیاری را به این فکر کشاند که روحانی می‌خواهد از همان رویکرد در مقابله با مخالفان استفاده کند، اما دیری نپایید که دلواپسان از این اظهارات روحانی به تنگ آمده و موجبات تهدید و تخریب وی را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درخصوص برخی هجمه‌ها علیه حسن روحانی می‌گوید: «از یک طرف عده‌ای نباید آقای رئیس‌جمهور را عصبانی می‌کردند و از طرف دیگر وقتی رئیس‌جمهور عصبانی می‌شود نباید کارها و حرف‌هایی که باید در جلسات خصوصی عنوان شوند را علنی کنند و تن و بدن مردم را بلرزانند.» اتفاقات اخیر و تخریب و تهدید‌های سازمان یافته بر علیه رئیس‌جمهور باعث شده که فارغ از اینکه که رئیس‌جمهور مستقر چه کسی است بسیاری از بابت خدشه‌دار شدن جایگاه ریاست جمهوری ابراز نگرانی کنند.
  حرف‌های جلسات خصوص علنی نشود
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص هجمه‌های اخیر به رئیس‌جمهور بعد از سخنرانی در یزد و تاکید بر مبارزه با فساد، اظهار داشت: درمورد مباحثی که درباره سخنرانی رئیس‌جمهور در یزد مطرح می‌شود و حواشی که ایجاد شده دو نکته باید مدنظر قرار گیرد، از یک طرف عده‌ای نباید آقای رئیس‌جمهور را عصبانی می‌کردند و از طرف دیگر وقتی رئیس‌جمهور عصبانی می‌شود نباید کارها و حرف‌هایی که باید در جلسات خصوصی عنوان شوند را علنی کنند و تن و بدن مردم را بلرزانند. خبرآنلاین نوشت؛ سیدحسین مرعشی گفت: البته معترضین در آن اجتماع مردم نبودند، اما وقتی مردم می‌فهمند که در مملکت اختلاس‌های بزرگ انجام شده است بدنشان می‌لرزد. وی با بیان اینکه توقع این است که سران قوا با هم مشکلات مملکت را حل کنند، افزود: هم قوه قضائیه هم رئیس‌جمهور نباید به هم حمله کنند. باید زانو به زانوی هم نشسته و چهارتا از مشکلات مملکت را با هم حل کنند. هم فساد دانه‌درشت‌ها و هم فساد دانه‌ریزها همه باید پیگیر شود. ما با هر نوع فساد مخالف هستیم. همه مفسدان را بازداشت کنند ما هیچ مشکلی با مبارزه با مفسدان نداریم. سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان آنکه رئیس‌جمهور باید این پول‌ها را به خزانه مملکت بازگردانده و مملکت را با آن اداره کند، اذعان کرد: ما نمی‌دانیم چطور می‌خواهد این پول‌ها را بازگرداند، مربوط به تدبیر ایشان است.
  سخنرانی کافی نیست
نماینده سابق مجلس اظهار کرد: سخنرانی کردن تنها یک اقدام از اقداماتی است که رئیس‌جمهور می‌تواند انجام دهد، یعنی حرف زدن با مردم یکی از برگه‌های رئیس‌جمهور است که در وقت مقتضی و مناسب باید رو کند. مرعشی ادامه داد: آقای روحانی باید برنامه جامعی داشته باشد که یک برگ از این برنامه‌ها، سخن گفتن با مردم است. تا الان آقای روحانی سخنرانی‌های خوبی کرده‌اند، اما بعد از آن برنامه‌ای نداشته‌اند. ما از رئیس‌جمهور می‌خواهیم این سخنان را به نتیجه برساند؛ یعنی پول‌های به یغما رفته را به خزانه باز گرداند. معاون رئیس‌جمهور در دوره اصلاحات عنوان کرد: با دعوا نمی‌شود کشور را اداره کرد. در همین راستا یکی از ابزارهای رئیس‌جمهور حرف زدن با مردم است. مثلا آقای رئیس‌جمهور بگویند که مردم حق انتخاب دارند و مشخصا این یک سخن خوب است. اگر این سخن خوب رئیس‌جمهور را شورای نگهبان کمک نکند و نپذیرد، اگر فضا باز نشود که به نتیجه نمی‌رسد. سخنرانی کافی نیست و همه ابزارها و راه‌ها به سخنرانی ختم نمی‌شود. عضو سابق شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بیان کرد: ما در جامعه با بد اخلاقی‌هایی مواجه هستیم که شئونات و احترام رئیس‌جمهور، منتخب مردم و دومین مقام رسمی کشور حفظ نمی‌شود. این رویه‌ خطرناکی است. مادامی که کسی در کسوت ریاست جمهوری است، باید شئونات و احترام او حفظ و رعایت شود. برچسب ها: اصلاح طلبان ، روحانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: اصلاح طلبان روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر پنجشنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن(ع) حاضر شد و در جمع مردم سخنرانی کرد.

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون