Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:43:22 GMT

حمایت نخست‌وزیران سابق لبنان از سعد حریری

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۳۳۵

حمایت نخست‌وزیران سابق لبنان از سعد حریری

نخست‌وزیران سابق لبنان تأکید کردند که از نخست‌وزیری مجدد سعد حریری حمایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه الیوم السابع، فؤاد السنیوره، نجیب میقاتی و تمام سلام، از نخست‌وزیران سابق لبنان در بیانیه‌ای اعلام کردند: از آغاز بحران سیاسی لبنان ما بر موضع اصلی خود تأکید کرده‌ایم و آن حمایت از نخست‌وزیری مجدد سعد حریری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایه اوضاع کنونی بهتر است تمام گروه‌های سیاسی به وی در مأموریتش کمک کنند.

اخیرا حزب الله، جنبش أمل و جریان آزاد ملی با حریری برای انتخاب محمد الصفدی، وزیر و نماینده سابق به عنوان نامزد سمت نخست‌وزیری توافق کردند.

انتخاب الصفدی بعد از آن صورت گرفت که حریری بر موضع خود درباره تشکیل دولت پافشاری کرد. او تأکید داشت که اگر برای تشکیل دولت جدید انتخاب شود این دولت یک دولت کوچک تکنوکرات خواهد بود اما حزب الله و أمل چنین دولتی را قبول ندارند و خواهان دولتی تکنو-سیاسی هستند.

لبنان از ۱۷ اکتبر شاهد اعتراضات مردمی علیه وضعیت اقتصادی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعد حریری تظاهرات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

وی افزود: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌ المللی پول بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پررش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود.

دیگر خبرها

  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • (عکس) دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان