Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور سال ۱۳۹۸ که در شهریور ماه سالجاری نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند می‌رساند حسب اعلام مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، حدود ۶۷۰ نفر از داوطلبان مذکور به شرح لیست مندرج در فایل پیوست ضرورت دارد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه ثبت نام از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ لغایت دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۷جهت ویرایش اطلاعات و تکمیل مراحل ثبت نام به نشانیdadgostari-kr.ir باز خواهد شد.

لذا ضرورت دارد، داوطلبان براساس لیست اعلامی و در مهلت تعیین شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام و در پایان کدرهگیری دریافت نمایند.

بدیهی است بدون داشتن کدرهگیری، دریافت کارت ورود به آزمون ، امکان پذیر نخواهد بود.

کد خبر 4773206 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آزمون قضاوت زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران آلودگی هوا شهر تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی دانش آموزان سازمان تامین اجتماعی بیمه مترو محسن هاشمی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ داوطلبانی‌که موفق به نام نویسی برای نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشده اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین فرصت دارند برای این آزمون نام نویسی کنند.
به گفته معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، این تصمیم با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده بعلت تعطیلات عید نوروز موفق به نام نویسی نشده اند گرفته شد.
آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید:تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان

دیگر خبرها

  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی