Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های آرام در بخش جانبازان و معلولان کشور با حضور ۵۰ ورزشکار در قالب هشت استان در ۲ بخش مردان و بانوان به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم سه نفره قایقرانی معلولان و جانبازان آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها توانست یک مدال طلا، یک مدال برنز و یک مقام چهارمی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها «شاهو محمدی» از مهاباد در بخش کایاک مسافت ۲۰۰ متر با ثبت رکورد یک دقیقه و ۳۶ صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید و «صفر محب‌زاده» از ارومیه نیز در بخش تورینگ ۲۰۰ متر، توانست جایگاه سوم این بخش را به‌دست آورد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در همین رقابت‌ها «قادر احمدزاده» دیگر معلول مهابادی هم موفق شد در جایگاه چهارم قایق تورینگ قرار گیرد.

وی اظهار داشت: «سیدمحمدامین شیخ محمدی» از مهاباد هدایت تیم هیات قایقرانی جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی را در این مسابقات برعهده داشت.

در حاشیه این رقابت‌ها همچنین «علیرضا سهرابیان» رییس فدراسیون قایقرانی ایران از «شاهو محمدی» به عنوان ورزشکاران جوان سندرومی و آینده‌دار کشور در رشته قایقرانی تجلیل کرد.  

رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام جانبازان و معلولان قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را داشت.

برچسب‌ها مهاباد فدراسیون قایقرانی قایقرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد فدراسیون قایقرانی قایقرانی مهاباد فدراسیون قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گف: ساعت۱۳:۱۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۶ فروردین، درخواست فوریت های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات ابراهیم جلال مهاباد به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو ،نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست،فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی اضافه کرد: فرد فوتی مرد ۷۱ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر ایست قلبی جانباخته بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895421

دیگر خبرها

  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت