Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:54:40 GMT

مسابقات دارت قهرمانی مردان کشور در رشت پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۵۸۱

مسابقات دارت قهرمانی مردان کشور در رشت پایان یافت

در این دوره از رقابت ها، ۱۱۹ ورزشکار این رشته ورزشی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی لاکانشهر رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان که ۸۷ ورزشکار حضور داشتند ، حسین اعرابی و علیرضا ایزدی هر دو از اصفهان با غلبه برابر حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند که در بازی فینال ، حسین اعرابی با نتیجه چهار بر سه برابر حریف خود به برتری رسید و مقام قهرمانی این مسابقات را تصاحب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا ایزدی نیز از استان اصفهان با شکست در دیدار فینال عنوان نایب قهرمانی دومین مرحله مسابقات دارت آزاد مردان کشور را کسب کرد ، جواد بیات از خراسان رضوی و پارسا کاظمی از استان گیلان نیز به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در رقابت های دارت بخش جوانان که ۳۲ ورزشکار حضور داشتند ، امیرعلی رمضانی از استان خراسان رضوی با غلبه برابر همه رقبای خود بر روی سکوی قهرمانی ایستاد و عنوان نخست این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

احسان حسنی از استان مازندران نیز مقام نایب قهرمانی این رده سنی را تصاحب کرد ، محمدحسن حق شناس از گیلان و علی ملکی از تهران نیز به طور مشترک مقام سوم از دومین مرحله رقابت های دارت آزاد کشور را در رده سنی جوانان کسب کردند.

مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری بزرگسالان در سه مرحله و رقابت های دارت رنکینگ رده سنی جوانان در چهار مرحله برگزار خواهد شد تا در پایان مجموع امتیازات ورزشکاران محاسبه و نفرات برتر معرفی می شوند.

در مرحله اول رقابت های دارت رنکینگ آزاد کشور که تیر ماه برگزار شده بود ، امیرمهدی زنگی آبادی از استان کرمان در رده سنی جوانان مقام نخست را به خود اختصاص داد و در رده سنی بزرگسالان نیز، علیرضا ایزدی از اصفهان به مقام نخست دست یافت.

برچسب‌ها رشت انجمن های ورزشی ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت انجمن های ورزشی ورزش گیلان رشت انجمن های ورزشی ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی و انتخابی تیم ملی در رده‌های مختلف از روز ۲۶ فروردین ماه به میزبانی همدان و در سالن دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.

 در پایان این مسابقات و در وزن ۸۴- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان بخش کومیته «کیوان بابان» کاراته کای شایسته و صاحب عنوان کردستانی توانست با ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی نشان نقره این وزن را کسب کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور