Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی توافق‌نامه همکاری علمی بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیتشت کشور رومانی به امضای رؤسای ‏این دو دانشگاه رسید.‏

پیرو مذاکرات صورت گرفته بین مدیر همکاری‌های علمی ‏بین‌المللی دانشگاه بیرجند با معاون بین‌الملل دانشگاه پیتشت کشور رومانی ‌‎(University of Pitesti)، قرارداد ‏همکاری علمی برای تبادل اساتید در قالب برنامه اراسموس + تنظیم شده و به امضای رؤسای دو دانشگاه ‏رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این قرارداد دو دانشگاه از سال تحصیلی جاری برای تبادل استاد در رشته‌های مختلف با حمایت ‏مالی اتحادیه اروپا اقدام خواهند کرد. ‏

به گزارش ایسنا، دانشگاه بیرجند با چهار دانشگاه اروپایی قرارداد اجرایی تبادل استاد و دانشجو در قالب برنامه ‏اراسموس + دارد و بر این اساس در سال تحصیلی جاری 12 عضو هیأت علمی و شش دانشجوی ‏تحصیلات تکمیلی را در قالب این برنامه به دانشگاه‌های عضو اتحادیه اروپا اعزام خواهد کرد.

فراخوان شرکت در این برنامه به زودی از طرف دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند اعلام خواهد ‏شد. ‏

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه بيرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: لاویا حین امضای قرارداد با چلسی مصدوم بود

سرمربی چلسی در آستانه بازی برابر برنلی، از مشکلات مصدومیت در تیمش گفت و البته بازی برابر تیم انتهای جدولی را نیز آسان نمی‌داند

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو درباره مصدومیت طولانی رومئو لاویا، هافبک 58 میلیون پوندی تیمش توضیحاتی تکمیلی ارائه کرد.

در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، شنبه ساعت 18:30 به وقت تهران، چلسی در استمفوردبریج میزبان تیم قعرجدولی برنلی است. صحبت‌های مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی پیش از این بازی را به نقل از فوتبال لندن می‌خوانید. 

مصدومیت بن چیلول

هنوز نیاز به ارزیابی شرایط چند بازیکن مانند چیلول داریم. فکر می‌کنم ضربه‌ای به زانوی او وارد شده است. او امروز آماده تمرین نبود. فردا خواهیم دید که آیا او می‌تواند در لیست تیم قرار بگیرد یا خیر. شگفت‌زده شدم؟ نمی‌دانم شگفت‌زده باشم یا نه. مصدومیت چیلول در بازی با بلژیک یک بدشانسی غافلگیرانه بود. هنوز از ورود انزو نیز خبری نشده.

خانه‌نشینی لاویا تا پایان فصل

بله، این وضعیتی واقعاً دشوار برای اوست. او غمگین است زیرا تنها 30 دقیقه بازی کرده. برای بازیکن جدیدی که به باشگاه می‌آید، این اتفاقی است که گاهی در فوتبال رخ می‌دهد. وقتی باشگاه لاویا را به خدمت گرفت، رومئو با مشکلاتی از ساوتهمپتون آمد و در ماه‌های اول نمی‌توانست با ما تمرین کند. وقتی او آماده‌ بازگشت شد، در پایش دچار مشکل شد. سپس بهبود یافت، تنها 30 دقیقه بازی کرد و دوباره مصدوم شد. بعد از دسامبر، چهار ماه گذشت و ما هرگز فرصتی برای تمرین با او نداشتیم. واقعاً خبر ناراحت‌کننده‌ای است.

مصدومیت کنونی لاویا متفاوت از آسیب‌دیدگی ابتدایی‌اش است. توضیحش دشوار است، چون من پزشک نیستم. در طول ۹ ماه، او تنها چند هفته با ما بوده و تمرین کرده. مهمترین مسئله این است که او به محض ورود به چلسی نمی‌توانست تمرین کند، چون در زمان امضای قرارداد با باشگاه مصدوم بود. امیدوارم او بتواند قوی تر شود. مطمئناً ما به او کمک خواهیم کرد تا برای پیش فصل آماده شود.

وضعیت کول پالمر

با او صحبت کردم؛ کمی ناامید است زیرا نتوانست برای تیم ملی بازی کند. در اولین بازی، او مشکل جزئی داشت و فکر می‌کرد امکان بازی مقابل بلژیک را دارد اما بازی نکرد. حالا او مشکلی ندارد و به خوبی تمرین می کند. یک جلسه تمرینی دیگر هم فردا باقی مانده است، اما اگر او فردا به همان شکل واکنش نشان دهد، روز شنبه در دسترس خواهد بود.

تقابل با برنلی

برنلی تیمی است که آزادانه بازی می کند. آنها تیمی بسیار فیزیکی با بازیکنان خوب و جوان هستند. بازی با آنها همیشه دشوار خواهد بود. باید در شرایط متفاوتی قرار بگیریم، باید برنده شویم و عملکرد خوبی داشته باشیم. در لیگ برتر هرگز بازی آسانی پیدا نخواهید کرد. برنلی تیم بسیار خوبی است، تیمی که تماشای بازی آنها هیجان انگیز است. بازی دشواری خواهد بود. کمپانی هم فصل پیش در چمپیونشیپ عالی کار کرد. کار سرمربی را فقط با نتیجه‌گیری نمی‌توان سنجید بلکه فرایند و نگاه به پتانسیل تیم هم مهم است. 

پیامی برای بازیکنان چلسی

هدف ما برد در بازی بعدی است. نمی‌توانیم برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم و تا انتهای فصل را پیش‌بینی کنیم. بازی بعدی مهم‌ترین بازی است و سپس باید به فکر بازی بعدی‌اش باشیم. مهم‌ترین چیز تلاش برای یافتن بهترین تعادل و مبارزه با این شرایط است. این موضوع در انتخاب ترکیب اصلی بسیار مهم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • پوچتینو: لاویا حین امضای قرارداد با چلسی مصدوم بود
  • رویکرد جدید دانشگاه الزهرا برای نقش‌آفرینی استادان خانم
  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • رئیس جمهور به زودی به ترکمنستان سفر می‌کند
  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن