Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:10:43 GMT

بنزین در اصفهان بدون مشکل در حال توزیع است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۶۸۶

بنزین در اصفهان بدون مشکل در حال توزیع است

بهمن علیپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنزین یورو ۴ و معمولی در جایگاه‌های  توزیع سوخت استان اصفهان مانند روالی که قبل از اعلام سهمیه‌بندی بنزین وجود داشت، در حال توزیع است و فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی درباره آتش‌سوزی یکی از جایگاه‌های سوخت استان(خمینی شهر ) منتشر شد، کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مشکلی نیز از نظر تامین بنزین مورد نیاز جایگاه‌های سوخت استان اصفهان وجود ندارد، اظهار داشت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اصفهان دارای ۱۲ ناحیه است که همه آنها در زمان حاضر بدون هیچ مشکلی فعال هستند.

علیپور با بیان اینکه سهمیه‌بندی بنزین در جهت اجرای طرح مدیریت بهتر مصرف سوخت در کشور صورت گرفت، اضافه کرد: در زمان حاضر روزانه حدود ۶ میلیون لیتر بنزین در استان اصفهان مصرف می‌شود که در برخی شرایط خاص مانند تعطیلات به حدود ۶.۵ میلیون نیز می‌رسد.

روزانه حدود چهار میلیون لیتر بنزین یورو ۴ و حدود ۲ میلیون لیتر بنزین معمولی در استان اصفهان مصرف می‌شود.

حدود ۲۶۰ جایگاه سوخت بنزین، نفت و گاز و ۱۶۰ جایگاه سی ان جی در استان اصفهان فعال است.
بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه سهمیه‌بندی شد. طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

برچسب‌ها سهمیه بندی بنزین اصفهان بنزين

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین اصفهان بنزين سهمیه بندی بنزین اصفهان بنزين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است

حمید مظفری نژاد گفت: کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ کارگاه موجود در ۳۷ منطقه نفتی کشور، از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رفع نقص از هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و پین پد منطقه سبزوار در سال گذشته گفت: در این چهارچوب هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد با همت متخصصان سامانه در این کارگاه رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه