Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رغم آنکه پنج‌شنبه هفته گذشته با میانجی‌گری مصر میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین آتش‌بس برقرار شد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین پایگاه مقاومت در شمال و غرب نوار غزه را هدف گرفتند.

قدس آنلاین؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) با هشت موشک پایگاه‌های مقاومت و نیز پایگاه‌های پلیس در نوار غزه (وابسته به حماس) را هدف گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، جنگنده‌های صهیونیستی به پایگاه «عسقلان» در غرب «بیت‌لاهیا» در شمال نوار غزه، پایگاه «حطین» در بیت‌لاهیا به علاوه پایگاه‌های دریایی در «سودانیه» واقع در غرب غزه حمله کردند.

در ادامه این گزارش آمده، حملات مذکور خسارت جانی نداشت اما خسارت‌های مادی بر جای گذاشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، این حملات در پاسخ به شلیک دو راکت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

رژیم صهیونیستی بامداد جمعه مواضع گروه‌های مقاومت را در غزه هدف قرار داد (جزئیات بیشتر).

درگیری‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی در هفته گذشته پس از آن آغاز شد که این رژیم سه‌شنبه (۲۱ آبان ماه) با هدف ترور فرماندهان جهاد اسلامی دو حمله جداگانه به غزه و دمشق داشت، در حمله به غزه منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه همسرش به شهادت رسید. در حمله دوم به دمشق «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی که هدف این ترور بود آسیبی ندید اما پسرش «معاذ» شهید شد.

شلیک ۴۰۰ موشک و راکت از غزه طی دو روز

مقاومت در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی صدها راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد؛ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۴۰۰ راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی در این دو روز شلیک شد.

سرانجام رژیم صهیونیستی به شروط مقاومت برای آتش‌بس از جمله توقف ترور سران مقاومت، توقف تیراندازی به سمت مشارکت‌کنندگان در راهپیمایی بازگشت ورفع محاصره غزه  تن داد و این آتش‌بس پنجشنبه با میانجی‌گری مصر برقرار شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مقاومت محور مقاومت غزه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

به گزارش رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت لبنان، این گروه صحنه‌هایی از عملیات خود در هدف قرار دادن سکوی گنبد آهنین در شهرک کفار بلوم در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد‌های تهاجمی را منتشر کرد.

در تحولی دیگر در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی، منطقه «المطله» نیز هدف حمله نیروه‌های مقاومت لبنان قرار گرفت.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.

این حمله پس از آن صورت گرفت که ساعاتی پیش حملات توپخانه‌ای اسرائیل به حومه شهر خیام در جنوب لبنان از سر گرفته شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیرو‌های مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت