Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه های" فوتبال به وقت اصفهان" که پیشتر به پخش و کارشناسی مسابقات فوتبال بر روی پرده فرهنگسراها اختصاص داشت، حالا با آیتم های جدید برای سومین بار متوالی به میان طرفدارانش آمد.

در کنار پخش مسابقات مختلف فوتبال که با آغاز رقابت های لیگ برتر همچنان پابرجاست، " جشن های ماهیانه "فوتبال به وقت اصفهان" با آیتم هایی جدید و جذاب به میان علاقه مندان خود آمد تا سومین میتینگ بزرگ و مشترک هواداران و اهالی دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن برگزار شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران سپاهان و ذوب آهن ، مسعودتابش و  جواد محمدی مدیران عامل دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن، علیرضا نصر و مهدی مقدری رئیس و سخنگوی شورای شهر اصفهان، مدیران ارشد شهرداری از جمله محمدکیهانی شهردار منطقه ۸  و رضا خوان شهردار منطقه ۴ اصفهان ،هنرمندان و جمعی از ستارگان دیروز، امروز و فردای فوتبال اصفهان مهمانان این جشن بزرگ بودند.

تجلیل از سید مهدی سید صالحی و محمد صلصالی دو ستاره سابق و بزرگ باشگاه های سپاهان و ذوب آهن ،اجرای موسیقی توسط آرمان عابدی ، مهدی شفیعی، حامد جمشیدیان خوانندگان سپاهان و ذوب آهن ،اجرای استندآپ کمدی توسط مهدی کرباسی و پخش کلیپ از جمله آیتم های این ویژه برنامه بود.

ازنکات جالب توجه این برنامه اجرای مشترک مرتضی رمضانی راد با حمید بابایی( گلر سابق سپاهان، ذوب آهن و استقلال) بود که به نوعی باعث  شد این ستاره سابق فوتبال اصفهان برای بار دوم به طور جدی وارد عرصه مجریگری شود. بابایی در حال حاضر مدیر مربی گلرهای آکادمی ذوب آهن است.

این ویژه برنامه به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با همکاری شهرداری منطقه۴ و شهرداری منطقه ۸ اصفهان در سالن همایش های باغ تجربه اصفهان برپا شد.

مرتضی رمضانی مدیر برنامه فوتبال به وقت اصفهان و سردبیر روزنامه های فوتبال به وقت اصفهان و صدای سپاهان دیدگاه ایشان در رابطه با این برنامه و اهداف برگزاری ان در شهر اصفهان توضیحاتی ارائه داد:

رمضانی در خصوص برگزاری این برنامه اظهار داشت: برنامه های فوتبال به وقت اصفهان از منظری به یک نوع طلسم شکنی در عرصه فرهنگی ورزشی و فوتبال در ورزش شهر اصفهان می‌باشد، ما بر این اعتقادیم که اصفهان مدعی پایتخت فوتبال کشورمان میباشد و  دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن قهرمانی های بسیار زیادی در لیگ برتر و جام حذفی کشورمان بدست اورده و نمایندگان شایسته فوتبال کشورمان در میادین جام قهرمانان آسیا بوده و برای مثال باشگاه سپاهان جام باشگاه جهان را تجربه نمونده است، در حوزه هواداری ، رسانه‌ای ، تبلیغاتی و کارهای فرهنگی آن طور که باید شاید شرایط فوتبالی و هواداری پرداخته نشده و یکی از خلاء هایی که احساس کردیم این بود که مسابقات تیم‌های شهرمان حال به انضمام مسابقات ملی دارای مکانی مناسب مانند سینماها ، فرهنگسراها که روی پرده پخش بشود و خانواده ها از ان لذت ببرند نیستند، این بود که با چند تن از شهردار های مناطق اصفهان و اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان و جناب اقای محمد کیهانی که در حال حاضر شهردار منطقه هشت هستند جلساتی در نظر گرفته شد و برنامه های طراحی کردیم با نام فوتبال به وقت اصفهان که مسابقات سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتری یا بازی های آسیایی را روی پرده فرهنگسراها پخش بکنیم و به غیر از مسابقات تیم‌های شهرمان مسابقات تیم‌های ملی ، مسابقات بین المللی و باشگاهی داشته باشیم.

وی افزود: از یک سال و نیم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا شروع کردیم در جام جهانی با پخش مسابقات جام جهانی ادامه دادیم با لیگ برتر و پخش مسابقات سپاهان در لیگ برتر همچنین مسابقات مهم ذوب آهن در رقابت‌های لیگ برتر و مصاف های ذوب آهن در آسیا ادامه دادیم و استقبال خیلی فوق العاده شد برنامه های ما الان در یکی از تالارهای خیلی خوب و وزین ، شیک شهر اصفهان تالار باغ غدیر برگزار می‌گردد؛ در حال حاضر ۴۴ برنامه برگزار گردیده که پخش مسابقات فوتبال اختصاص داشته و قبل از اینکه بخش دیدار بر روی پرده سالن انجام شود کارشناسانی را دعوت نموده در مورد بازی هم صحبت میشویم ، کارشناسان ، پیشکسوتان و ستارگان سابق تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن و فوتبال اصفهان مهمان برنامه ما هستند و ویژه‌ برنامه‌های شاد ترتیب میدهیم حتی از خوانندگانی که در وصف باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن ترانه اماده کردن دعوت و اجرای انها فضای ورزشگاه را برای خانواده‌ها به نوعی مجسم می‌کند.

رمضانی ادامه داد: برنامه پخش فوتبال به مسابقات سپاهان ، ذوب آهن مسابقات تیم ملی و از مسابقات باشگاه‌های خارجی که حالا به نوعی محبوبیت بیشتری دارند اختصاص داشت و از این بابت خیلی خوشحال هستیم ، نکته دیگر این که این احساس را داشتیم که باید از ستارگان فوتبال شهرمان چه ستارگان دیروز که پیشکسوتان بودند چه ستارگان امروز که بازیکنان در این دهه اخیر به فوتبال این شهر خدمت کردند و یا شاید از فوتبال خداحافظی کردن و حتی ستارگان فردا که نونهالان و نوجوانان آینده ساز فوتبال  هستند باید به نوعی تکریم بشه این بود که جشن های ماهیانه فوتبال به وقت اصفهان را طراحی کردیم با محوریت تجلیل و تکریم از ستارگان فوتبال شهرمان  ، خیلی از پیشکسوتان و ستارگانی که در غربت خداحافظی کرده بودند نسل جوان هواداران فوتبال شهرمون نمی‌شناختند.

وی در ادامه یادآور شد: در این برنامه‌ها و معرفی شدند آمدند نسل جوان هواداران انها را  به صورت کامل شناختند و مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند که با امروز۲۴ ابان ماه آخرین جشن با محوریت تجلیل از دو تا ستاره فوتبال اصفهان سید مهدی سید صالحی ستاره سابق سپاهان که آقای گل لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۷ بود و محمد صلصالی کاپیتان سابق ذوب‌آهن برگزار شد ویژه برنامه هایی مانند تئاتر، نمایش ،موسیقی با محوریت فوتبال و دو باشگاه برگزار گردید ،همه می ایند و در کنار خانواده از فضای ایجاد شده لذت میبرند و فکر می‌کنم که این برنامه یک شور و هیجان فرهنگی اجتماعی در کنار خیلی از موضوعاتی که هست یک نشاط ویژه به فوتبالدوستان اصفهان هدیه داده است.

رمضانی در پایان گفت: جا دارد تشکر کنم از شهرداری اصفهان که تلاش بسیاری در برپایی برنامه داشتند. لازم به ذکر است بیان کنم ما بر عکس بعضی از افراد در شهر های دیگر برای ورود افراد به برنامه هزینه ای دریافت نمیکنیم، ورود در برنامه ما رایگان می‌باشد هیچ  نگاه درآمدزایی و قصد منفعت طلبی وجود ندارد بلکه هدف خدمت به مردم شهر از هر قشری که در طول هفته و ماه از برنامه‌های ما رایگان لذت ببرند میباشد و امیدوارم که در اینده ببر کیفیت این برنامه‌ها با مشاوره هایی که به ما داده میشود افزوده شود.از همه بچه‌های گروه فوتبال به وقت اصفهان که کمک کردند ۴۴ برنامه مداوم پخش فوتبال و ۳جشن بزرگ فوتبال به وقت اصفهان برگزار گردد بی نهایت سپاسگزارم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد

 مهدی جهانتاب ر ه در این مراسم با اشاره به نامه امام علی (ع) به فرزند بزرگش امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: وقتی به رهنمود‌های مولی الموحدین (ع) به فرزندشان با دقت می‌نگریم، با راهنمایی‌هایی روبه‌رو هستیم که روح زندگی صحیح در روی زمین را به ما می‌آموزد نه تنها آن رهنمود‌ها کهنه نشده بلکه باید گفت روز به روز به صورتی زنده‌تر خود را می‌نمایاند تا زندگی‌ها را از ظلماتی که با شدت بیشتر ظهور کرده، رهایی بخشد.

وی افزود: این نامه مجموعه نصایح ساده‌ای نیست که یک پدر به فرزند خود نوشته باشد، بلکه یک منظومه فکری است که می‌تواند مبنای شخصیت علمی و عملی انسان‌ها را تشکیل دهد تا هرکس در هر مرحله از زندگی خود بهترین انتخاب را انجام دهد و از جهت‌گیری اصلی زندگی که سلوک إلی الله است باز نماند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان ادامه داد: نامه امام علی (ع) به امام حسن (ع) به واقع یک دایرة‏المعارفِ کامل تربیتی است با این هدف که انسان را در اوج صعود انسانی قرار دهد و وقتی انسان بر نکته‌نکته آن نامه تأمّل و نکات آن را موشکافی کند متوجه می‌شود این نامه چه گنجینه بزرگی است.

دبیر محافل قرآنی سیستان و بلوچستان نیز، با اشاره به آیات سوره نمل گفت: خداوند در این سوره و در آیات ۳۹ و۴۰ می‌فرماید ابلیس و ابلیس صفتان، عیب‌های خود را به خداوند نسبت و زشتی‌ها را زیبا جلوه می‌دهند.

حسین اصغر روکی، ادامه داد که هرگز نباید از رحمت خدا ناامید شد، زیرا تنها گمراهان هستند که از رحمت پروردگار ناامید می‌شوند.

وی افزود: عمل به قرآن باید سرلوحه همه ما قرار داشته باشد و باید به همه آیات عمل کنیم؛ خداوند نیز در آیه ۹۱ این سوره می‌فرمایند؛ برخی از افراد فقط به آیات و دستوراتی که به نفعشان است عمل می‌کنند و به دیگر آیات توجهی ندارند.

دبیر محافل قرآنی کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم رعایت تقوا در زندگی گفت: طبق آیات قرآنی هیچ چیز از خداوند پنهان نیست و او بر همه چیز اشراف دارد و به کسانی که تقوی پیشه کنند از جایی که تصورش را هم نمی‌کنند روزی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار خادم حرم امام رضا(ع) آماده خدمت در شب‌های قدر شدند
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرمازغ هرمزگان
  • «رمضان گرد» و «زورخانه گردی» تا ۱۱ فروردین در اصفهان برپاست
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد
  • برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع