Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:15:17 GMT

یحیی تنها در صدر، تنها در خانه!(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۹۸۵

پس از برگزاری دیدار معوقه هفته هشتم، شاگردان‌گل محمدی به تنهایی بر صدر جدول رده بندی تکیه زدند، هرچند مشکلات تکراری صدای سرمربی آرامشان را در آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، یک سوم بازی های لیگ برتر نوزدهم سپری شد و شهرخودرو با غلبه بر گل گهر سیرجان صدرنشین جدید جدول رده بندی رقابت ها شد. اتفاقی که براساس اذعان قریب به اتفاق اهالی فوتبال، با شایستگی تمام بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرخودرو که از لحاظ فنی و کیفیت بازی بهترین تیم حال حاضر فوتبال کشور است با میانگین بالای ۶۵ درصد مالکیت توپ در دیدارهای این فصل توانسته در حضور تیم های پرستاره، ثروتمند، دولتی و صنعتی با ارائه نمایش های قابل تحسین تیم های مدعی سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور را پشت سر بگذارد.


گل محمدی و شاگردانش که از ده دیدار برگزار شده تا اینجای فصل توانسته اند ۲۳ امتیاز کسب کنند ظهور قدرتی جدید را در عرصه باشگاهی کشور نوید می دهند چرا که روند تنها نماینده شرق کشور هر فصل بهتر از قبل بوده و علی رغم تمام کاستی ها بخصوص در مورد زمین تمرینی که اولین نیاز هر تیم فوتبال است توانسته با نتایجی درخشان فوتبالدوستان خراسانی را سر ذوق بیاورد و حمایت هواداران را همراه داشته باشد. آنها البته فراموش نکرده اند که تیم خوب و یکدست رضا مهاجری در بین دو نیم فصل لیگ هفدهم چگونه با کسر ۶ امتیاز از تیمی مدعی به کاندید سقوط تبدیل شد تا استرس عدم حمایت از تیم شایسته شان همواره ته دلشان را خالی کند.


آنها با هشدارهای پیاپی یحیی گل محمدی حالا هم احساس خطری به مراتب نگران کننده تر از بار قبل می کنند چون می دانند شهرخودرو کاملا شخصی اداره می شود و بشدت در تنگنای مالی قرار گرفته است. این مساله به حدی بغرنج شده که در تمام ارکان باشگاه تاثیر منفی خود را گذاشته، هرچند طعم شیرین صدرنشینی تا حد بسیاری توانسته این مشکلات را پنهان کند اما قطعا نمی توان همیشه با نادیده گرفتن مشکلات و معضلات بزرگ با آنها مقابله کرد.


هرچند روزها و دیدارهای سخت و حساس شهرخودرو مقابل رقبای رودرو تازه از راه رسیده اند، باوجود همه مشکلات تکراری و عنوان شده، رسیدن به صدر جدول باعث شده تا نگاه ها حالا از داخل زمین به بیرون دوخته شود جایی که مسئولان استانی و شهری سهم خود را بپردازند و برای دلخوشی هواداران هم که شده خیلی زود و تا قبل از اینکه اوضاع بحرانی شود به تعهدات و وظایف عقب افتاده خود عمل کنند.

 

مهدی بشکنی

 

عکس: محسن بخشنده زحمتی

 

شهر خودرو یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نشست با فعالان فرهنگی اجتماعی استان سمنان گفت: دولت سیزدهم امروز یک مدیریت میدانی را در متن مردم در دستور کار خود قرار داده است؛ این دولت جدا از مردم نبوده و نیست.

وی افزود:دولت سیزدهم توانسته در کمتر از ۳ سال، شاخص رشد اقتصادی را به بیش از ۶ درصد به ثبت برساند که یک توفیق مهم اقتصادی است.

منصوری گفت: بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور با اقدامات انجام گرفته به چرخه تولید بازگشتند.

به گفته وی دولت سیزدهم توانسته نرخ رشد نقدینگی را از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد کاهش دهد.

منصوری افزود: فرایند ساخت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن اجرایی شده و این تعداد تا پایان دولت افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: رشد صنعت نفت در دولت سیزدهم به بیش از ۲۰ درصد رسیده که از جمله دستاوردهای اقتصادی مهم دولت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به بیش از ۶ درصد رسید
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان