Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، آثار رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی «هنرمندان دوستدار کتاب» ویژه هنرمندان روستا‌ها و عشایر خراسان شمالی با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجری طرح و کارشناس فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان داوری شد و نفرات برگزیده معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، داوران این جشنواره متشکل از معصومه ذوالفقاری استاد دانشگاه و از هنرمندان صنایع دستی و گلیم بافی استان و بهشتی استاد دانشگاه، گرافیست و عکاس، ۶۸ اثر رسیده از ۴۸ هنرمند این استان را ارزیابی کرده که نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف آن بدین شرح اعلام شد:

گلیم بافی و قالیبافی:
مریم گریوانی به عنوان نفر اول برگزیده، عصمت رجبی رتبه دوم و محبوبه نعمتی و حسین خسروی نیز به طور مشترک حایز رتبه سوم شدند.

عروسک بافی:
مرضیه نجفی رتبه اول، زهره فرخی رتبه دوم و عفت صفاری نیز به عنوان رتبه سوم این بخش از جشنواره معرفی شد.

نقاشی روی پارچه:
فاطمه رضایی حایز رتبه اول، زهرا ایمانی حایز رتبه دوم و فاطمه عزیزی و رقیه پاکدین نیز به تشخیص داوران به عنوان رتبه‌های سوم اعلام شدند.

نقاشی روی کاغذ:
در این بخش اشرف ارحامی نفر اول، مهدیه فرحدل و محدثه فرحدل به طور مشترک رتبه دوم و زهرا حسین زاده هم رتبه سوم را کسب کرد.

بخش آزاد:
معصومه عباس زاده نفر اول، رستمی و خطی نفر دوم، وجیهه اسفیدانی و زهرا مرحمتی نیز هر دو سوم شدند.

انتهای پیام/د

اعلام برگزید گان جشنواره هنرمندان دوستدار کتاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد

سرهنگ دهقان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: شاعران و هنرمندان استان در این همایش به خواندن شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد