Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ساسان کریمی، رئیس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان گفت: مسابقات انتخابی شنا بانوان، ۲۳ آبان ماه با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب تیم‌های استخر قدس اهواز، استخر آزادی اهواز، نفت اهواز، بهبهان، مسجدسلیمان، لالی، آبادان، امیدیه و شوشتر در اهواز برگزار شد.

او افزود: در مسابقات ۵۰ متر کرال سینه رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال، الهام کیانی‌زاده، نیلوفر یوسفی و سحر صالحی به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال این ماده نیز ماندانا علی‌محمدی، زینب موسوی و پگاه فتاح‌زاده عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال، مرضیه سیلاوی، شاداب عباسی و لیلا هرمزی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اظهار داشت: در ماده ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال، بهار وایزی به عنوان نفر برتر معرفی شد. در این ماده و رده سنی نفرات دوم و سوم انتخاب نشدند. در رده سنی ۴۵ سال به بالا این ماده نیز آتوسا سماعی، عصمت محجوبی و زهره موجی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

رئیس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان با بیان این‌که مسابقات انتخابی استان در سطح بالایی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در سطح کیفی خوبی قرار داشتند، تصریح کرد: نفرات برترا این رقابت‌ها ۱۲ آذرماه به مسابقات قهرمانی شنا کارگری کشور که در مشهد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اعزام شناگران خوزستانی به مسابقات کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نایب رییس بانوان هیئت کارته استان همدان گفت: در این پیکار‌ها ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته کا به مدت ۶ روز در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

افسانه باقری افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان از امروز آغاز و تا ۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این رقابت ها، یکصد داور ملی و بین‌المللی قضاوت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان