Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از عملکرد شاگردانش مقابل برزیل ابراز رضایت کرد و از تعهد آنها به پیراهن آلبی‌سلسته سخن گفت. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در دیداری دوستانه در شهر ریاض عربستان‌ با نتیجه یک بر صفر بر بر برزیل غلبه کردند، پس از این بازی گفت: نتیجه این بازی دوستانه هم مهم بود و ما برزیل را شکست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول مواردی بود که می‌توانستیم در آنها پیشرفت کنیم اما فراموش نکنیم که حریف ما برزیل بود. این بازی اما کلاً متفاوت با دیداری بود که با آنها در کوپا آمه‌ریکا داشتیم.  

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین تصریح کرد: برزیل در نیمه اول مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشت، اما نتوانست ضربه‌ای به ما بزند. در نیمه دوم ما بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و من 45 دقیقه دوم را دوست داشتم. تغییرات زیادی هم که در ترکیب داشتیم بابت این بود که برخی بازیکنان ما بر تجربه خود بیفزایند و برای بازی‌های آینده آماده‌تر شوند.  

تیته: مسی به من گفت دهنت را ببند!

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم واکنش خوبی از خود نشان دادند. آنها جان‌شان را برای این پیراهن می‌دهند و عالی بازی کردند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال آرژانتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم