Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:08:56 GMT

پایش تصویری شهر کرمان با ۷۰۰ دوربین تا ۶ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۳۸۶

پایش تصویری شهر کرمان با ۷۰۰ دوربین تا ۶ ماه آینده

ایسنا/کرمان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کرمان با اشاره به نصب دوربین های پایش تصویری در شهر کرمان بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۲ دوربین در شهر کرمان داریم. تا دو ماه آینده ۷۵ دوربین دیگر نیز نصب می شود ضمن آنکه ۴۰۰ دوربین نیز به صورت BOT با سرمایه گذار در دست اقدام است که در مجموع طی ۶ ماه آینده بیش از ۷۰۰ دوربین در شهر کرمان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"علی سلاجقه" امروز ۲۵ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در سال جاری اظهار کرد: شهرستان کرمان رتبه اول وسعت را در بین شهرستان های کشور دارد و یک چهارم جمعیت استان در شهرستان کرمان هستند.

وی افزود: بیش از ۴۸۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان کرمان خواهیم داشت و دستگاه های اجرایی در بحث امکانات و خودرو باید همکاری لازم را در برگزاری انتخابات داشته باشند.

سلاجقه تصریح کرد: از ۱۰ آذرماه ثبت نام نامزدهای انتخاباتی آغاز می شود و باید با همت و همکاری همه مانند قبل انتخابات به خوبی برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کرمان در ادامه با اشاره به نصب دوربین های پایش تصویری در شهر کرمان بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۲ دوربین در شهر کرمان داریم. تا دو ماه آینده ۷۵ دوربین دیگر نیز نصب می شود ضمن آنکه ۴۰۰ دوربین نیز به صورت BOT با سرمایه گذار در دست اقدام است که در مجموع طی ۶ ماه آینده بیش از ۷۰۰ دوربین در شهر کرمان خواهیم داشت.

وی افزود: باید امروز اعتبار ایست بازرسی سیرچ براساس دو ماه مهلت شورای تامین، مصوب و ایست بازرسی این منطقه احداث شود.

سلاجقه تصریح کرد: باید توجه ویژه به حاشیه نشینی صورت بگیرد و بخشداران و دهیاران و متولیان زمین از جمله راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از تغییر کاربری و تصرف اراضی و ساخت و ساز جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پایش تصویری اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی منطقه کرمان انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستاهای انار


به گفته محسن صالحی فرماندار انار در پی بارش باران صبح امروز در ارتفاعات وروستا‌های جنوبی مسیر‌ها ورودخانه‌های فصلی پر آب شدند. 
وی گفت: باتوجه به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار واعضای ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی در سرشاخه‌های رودخانه‌های فصلی حاشیه جنبی شهرستان اجرای اقدامات پیشگیرانه را پیگیری کردند.

اعضای ستاد بحران شهرستان انار در آماده باش کامل هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان