Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:41:12 GMT

دارندگان فیش‌ حج تمتع اطلاعات خود را به‌روز کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۴۰۵

دارندگان فیش‌ حج تمتع اطلاعات خود را به‌روز کنند

اکبر رضایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت ایرنا افزود: متقاضیان ثبت نام کننده که از طریق بانک ملی برای سفر به حج تمتع وجه لازم را واریز و نام نویسی کرده اند و اکنون در نوبت هستند، باید برای هماهنگی و برنامه ریزی های مربوطه اطلاعات فردی خود را نیز به روز رسانی کنند.

وی اظهار داشت: به روز رسانی اطلاعات زائران حج تمتع علاوه بر اینکه موجب ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی دقیق تر خواهد شد، دسترسی سازمان به زائران به منظور اطلاع رسانی و ارائه آموزش های مجازی را نیز فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با بیان اینکه اطلاعات موجود دارندگان فیش های حج عموما مربوط به سال های ۸۵ بوده و بسیاری از این افراد علاوه بر تغییر مکان محل سکونت، شماره های تلفن خود را نیز تغییر داده اند، تصریح کرد: به روزرسانی اطلاعات فردی دارندگان فیش های اعزام به حج تمتع لازم و ضروری بوده و این مهم حتما باید به انجام برسد.

معاون سازمان حج و زیارت دارندگان فیش های اعزام به حج تمتع را یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: اگر سالانه حدود ۹۰ هزار زائر برای حج تمتع به عربستان اعزام شوند، آخرین کاروان این تعداد حدود ۱۲ سال دیگر اعزام خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه در مذاکره با عربستان برای حج ۹۹ به دنبال افزایش سهمیه اعزام زائران خواهیم بود، اظهار داشت: امسال حدود ۸۸ هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان شدند.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت اکبر رضایی حج ۱۳۹۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت اکبر رضایی سازمان حج و زیارت اکبر رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت سال‌ جاری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اکبر حسنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری با توجه به افزایش ظرفیت پروازها و تعداد زائران و عوامل کاروان‌ها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان انجام می‌شود.

وی افزود: سال جاری بیش از ۴۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در تاریخ دهم اردیبهشت یک پرواز برای زائران عمره‌گذار این استان از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته به‌منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت‌الله‌الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام‌کننده زائران عمره و تمتع است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج برای انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

کد خبر 747147

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳