Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:53:11 GMT

۱۷هزار کارت سوخت در پست کرمانشاه معطل است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۴۰۹

۱۷هزار کارت سوخت در پست کرمانشاه معطل است

«حمیدرضا فتاح» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲ هزار مورد کارت سوخت خودروهای بنزینی و دیزیلی توسط پست استان کرمانشاه بین متقاضیان توزیع خواهد شد.

وی در رابطه با کارت های سوخت معطله گفت: ۱۷ هزار کارت سوخت به دلیل تغییر آدرس و تغییر در مالکیت خودروها در اختیار شعب پست استان قرار دارند که مالکان آنها می توانند با در در دست داشتن کارت ملی، کارت خودرو و سند مالکیت خودرو برای دریافت آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد برای پیگیری کارت سوخت خود می توانند به درگاه های الکترونیک پست و درگاه الکترونیک epolic.ir مراجعه کنند، توضیح داد: متقاضیان می توانند در درگاه epolic.ir مشخصات خودرو خود را وارد کرده و وضعیت صدور کارت سوخت خود مطلع شوند.

فتاح افزود: در صورت صدور کارت سوخت در همان سایت می توانند به درگاه پست مراجعه کنند و از آخرین وضعیت کارت سوخت خود برای ارسال با خبر شوند. در صورتی که کارت سوخت متقاضیان جز کارت سوخت های معطله باشد می توانند از همین طریق متوجه شوند که کارت در کدام شعبه پستی قرار دارد.

مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه شعب پست شریعتی، شهید قندی و شهید پدرام کار تحویل کارت سوخت های معطله را از هشت صبح تا ساعت ۱۶ انجام می دهند.

فتاح از مردم خواست که به منظور جلوگیری از ازدحام در شعب پس پیش از مراجعه با استعلام از درگاه های الکترونیک از آخرین وضعیت کارت سوخت های خود باخبر شوند.

برچسب‌ها پست کارت سوخت سهمیه بندی بنزین کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پست کارت سوخت سهمیه بندی بنزین کرمانشاه پست کارت سوخت سهمیه بندی بنزین کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند
  • تاکید پلیس فتا بر مراقبت از کارت‌های بانکی
  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • برچیدن اقتصاد زیر زمینی با شاه کلید، شناسه یکتا
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • از «صید ارواح» چه می‌دانید؟
  • مراقب کارت ملی خود باشید !
  • تعطیلات نوروزی در قبله تهران
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!