Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا شریفی نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شرکت گاز استان سمنان، ضمن بیان اینکه روند اجرایی و پیشرفت پروژه گازرسانی به زاهدان که بخشی از توسعه گازرسانی آن از سوی  شرکت گاز سمنان انجام می‌شود، نسبتاً خوب است، بیان کرد: این طرح تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیک داشته است.

وی بابیان اینکه شرکت گاز استان سمنان به‌عنوان یکی از چهار شرکت منتخب از سوی شرکت ملی گاز به‌عنوان شرکت معین طرح ضربتی گازرسانی به شهر زاهدان انتخاب‌شده است، بیان کرد: این شرکت در راستای گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، مسئولیت اجرای ۱۷۰ کیلومتر احداث خطوط تغذیه و شبکه توزیع را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بابیان اینکه در همین راستا تاکنون ۴۴هزار و ۸۷۴ متر لوله پلی‌اتیلن و فولادی شبکه و یک هزار و ۷۵۹ متر لوله فولادی تغذیه اجراشده است.

شریفی نژاد ضمن بیان اینکه تاکنون حدود ۴۷ کیلومتر از پروژه گازرسانی  به زاهدان توسط شرکت گاز سمنان صورت گرفته است، ابراز کرد: یکی دیگر از تعهدات شرکت گاز سمنان در این پروژه احداث و نصب چهار ایستگاه تقلیل فشار و یک ایستگاه «سی پی‌ای» است.

کد خبر 4773270

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز سمنان زاهدان سمنان بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان

 احمد فعله گری گفت: از میزان مصرف گاز ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ استان کردستان  ۷۰ درصد در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی و ۳۰ درصد هم سهم نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان مصرف کل استان در سال ۱۴۰۱ معادل را ۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: این رقم با مقایسه مصرف ۲ سال متوالی افزایش مصرف ۱ و ۶ دهم درصد را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به تمامی روستاهاست که شرکت گاز استان با گازرسانی به ۱۶۵۰ روستا رسالت خود را به اتمام رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند