Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@10:14:55 GMT

کدام خودروها سهمیه بنزین نمی‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۴۶۶

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه "هیچ مشکلی نه در تأمین سوخت و نه در توزیع سوخت نداریم"، گفت: شرایط تمامی جایگاه‌ها در حال رصد بوده و تحت کنترل است و خروج از مدار، در هیچ کدام از جایگاه‌های کشور گزارش نشده است.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص وضعیت جایگاه‌های عرضه بنزین اظهار داشت: همه چیز در شرایط عادی به سر می‌برد و هیچ مشکلی نه در تأمین سوخت و نه در توزیع سوخت نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط تمامی جایگاه‌ها در حال رصد بوده و تحت کنترل است و هیچ مشکلی نیز تا این لحظه وجود نداشته است.

* تمامی جایگاه‌های عرضه بنزین در مدار هستند

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پاسخ به اینکه "آیا جایگاهی در کشور بوده که به دلیل ازدحام زیاد و یا هر مشکل فنی احتمالی از مدار خارج شود؟"، گفت: نه به هیچ وجه؛ خروج از مدار، در هیچ کدام از جایگاه‌های کشور گزارش نشده است.

وی ادامه داد: جزئیات سهمیه بنزین خودروهای مسافر برخطی و بین شهری، آژانس های مسافربری و آموزشگاه های رانندگی به زودی و در زمانی که تصمیمات نهایی اخذ شد، طی اطلاعیه ای اعلام می شود.

* مالکان موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده بنزین آزاد بزنند

کاهی همچنین در خصوص مالکان موتورسیکلت‌ها با سن بالای ۱۰ سال و خودروهایی با سن بالای ۲۵ سال، گفت: طبق قانون به این وسایل نقلیه به علت فرسودگی، سهمیه بنزین تعلق نمی گیرد؛ در صورتی که در این زمینه نیز، تصمیم جدیدی اتخاذ شود، ما مجری قانون هستیم و هرنوع تصمیم جدید را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: با آغاز سهمیه بندی بنزین، محدودیت ۲۰ لیتری سوخت گیری با کارت جایگاه‌ها برداشته شده و مردم در صورت استفاده از کارت جایگاه‌ها می توانند در هر نوبت تا ۶۰ لیتر سوخت‌گیری کنند

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GD6 برچسب ها: شرکت ملی پخش ، بنزین ، سخنگو ، جایگاه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی پخش بنزین سخنگو جایگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران