Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس صارمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال برای دومین بار با هماهنگی با شرکت پخش فرآورده های نفتی، بازرسی دوره ای و کالیبراسیون نازل های جایگاه های سوخت بنزین در سطح استان قزوین در حال انجام است.

این مسئول گفت: تا پایان امسال یک دوره بازرسی دیگر نیز از سطح جایگاه های سوخت بنزین در استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هر ساله بازرسی های دوره ای از جایگاه های سوخت و کالیبراسیون آنها توسط استاندارد طی ۳ یا ۴ مرحله انجام می شود.

مدیرکل استاندارد قزوین با بیان اینکه با بازرسی و کالیبراسیون جایگاه های سوخت اگر نازلی دچار نقص باشد، موضوع به جایگاه داران ارجاع می شود،اظهار داشت: این اشکالات معمولا همزمان با طرح آنها از سوی کارشناسان استاندارد مرتفع می شوند و اگر در همان زمان قابل رفع نبودند یک مهلت چند روزه برای اصلاح آنها در نظر گرفته می شود و اگر در آن مدت نازل اصلاح نشد، پلمپ می شود.

این مسئول گفت: تاکنون موارد بسیار کم و انگشت شماری از پلمپ نازل ها به دلیل نقص گزارش شده است.

وی اظهار داشت: بازرسی و کالیبراسیون نازل های سوخت، مشکلات مربوط به ایمنی و یا نقص در میزان عرضه آنها را مرتفع می کند.

برچسب‌ها بنزین استاندارد استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین استاندارد استان قزوین بنزین استاندارد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: واحد‌های تولیدی نمونه می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های تولیدی متقاضی باید دارای هفت شرط داشتن پروانه کاربا نشان استاندارد، پروانه استاندارد با سابقه یک سال برای فرآورده مورد ارزیابی، داشتن حداقل ۲ نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و ۲ بازرسی از واحد تولیدی در طول دوره ارزیابی و همچنین نداشتن عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی، نداشتن هیچگونه عدم انطباق تایید شده برای فرآورده مورد ارزیابی، استقرار ضوابط و مقررات ذیربط در فرآیند‌ها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی و داشتن سه رتبه برتر انرژی مطابق با استاندارد‌های ملی در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر باشند.

عقیلی، به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد.

وی گفت: با محوریت رشد تولید کیفی، واحد‌های تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری هستند و تنها ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌گیرد.

به گفته مدیرکل استاندارد قزوین، واحد‌های نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، تنها یک مرتبه نمونه برداری و ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌پذیرد.

اطلاعات تکمیلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب واحد نمونه در درگاه اداره‌کل استاندارد استان قزوین به نشانی WWW.qazvin.INSO.GOV.IR در دسترس متقاضیان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام