Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.   این کنفرانس ملی با حضور سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، مهندس عبدالوهاب ادب آوازه رئیس انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیر مخرب ایران و جمعی از دانشگاهیان و متخصصان صنعت جوش در دانشگاه شهرکرد به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن شریفی، دبیر علمی بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب هدف از برگزاری این کنفرانس را فراهم‌سازی زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاورد‌های علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه‌های مختلف جوش، همکاری علمی و کاربردی بین اساتید دانشگاه، پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران حوزه جوش، هماهنگی و گسترش ارتباط میان دانشگاه‌ها، صنایع و مراکز علمی کشور، بحث درباره آینده و چشم‌انداز این رشته مهندسی دانست.

شریفی استقبال بی‌نظیر متخصصان، اساتید و پژوهشگران و کثرت مقالات ارسال‌شده به دبیرخانه کنفرانس را نشانگر توسعه قابل‌توجه تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی در زمینه جوش، بازرسی و آزمون غیر مخرب دانست وگفت: مشارکت مراکز تحقیقاتی و مراکز صنعتی برای ارائه مقالات نیز حاکی از رشد همکاری این مراکز و توجه به نقش پژوهش و جایگاه آن در صنعت جوش است.

دبیر علمی بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب مطرح کرد: از بین ۱۷۰ چکیده مقاله تعداد ۱۱۰ مقاله موردپذیرش مقدماتی قرار گرفت و۹۰ مقاله به طور کامل دریافت شد که توسط ۴ داور از کمیته علمی مورد ارزیابی قرار گرفتند و بر اساس نظر داوران سرانجام تعداد ۷۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و از این تعداد ۲۳ مقاله به صورت شفاهی و ۴۷ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه شد.

لازم به ذکر است، در پایان به مقالات برتر وبرگزیدگان اولین رویداد استارت آپ جوش، مسابقات عکاسی و گرافیک در صنعت جوش و بازرسی و ساخت المان جوشی با اهدا لوح وجایزه تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد صنعتگران استارتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه هماهنگی اجرای طرح صدرا گفت: با اجرای دقیق طرح صدرا میتوان زمینه آشنایی دانشجویان باصنایع مختلف تولیدی و نیز جذب و اشتغال دانشجویان در رشته تخصصی و مرتبط باتحصیل خود را فراهم کرد.

ادیب رامندی افزود: این رویداد ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه باصنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت؛ رافراهم می کند.

فرماندار بوئین زهرا اظهار داشت: طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال میتواند زمینه ساز جذب دانش آموزان در رشته‌های تخصصی و نیز ایجاد اشتغال برای دانشجویان در صنایع مرتبط شده و موجب تحقق فرموده مقام معظم رهبری و شعار سال تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته کارگر و در راستای اجرای طرح صدرا، واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی، تعاونی‌ها و مشاغل خانگی شهرستان محصولات خود را در قالب نمایشگاهی به مدت ۳ روز از ۱۰ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و عموم مردم مخصوصا دانش آموزان شهرستان می توانند در قالب راهیان پیشرفت از این نمایشگاه دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت با تعرفه‌های پزشکی 1403
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود