Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علیرضا رحیمی افزود: با توجه به اینکه دستیابی به چشم انداز، اهداف، راهبردها، برنامه‌های عملیاتی کوتاه، میان و بلندمدت توسعه گردشگری، نیازمند تهیه سند توسعه گردشگری از سوی استان‌ها بود؛ دفتر برنامه‌ریزی توسعه گردشگری به منظور دستیابی به یک الگوی واحد در تدوین این سند، بازنگری و تدوین شرح خدمات طرح جامع گردشگری استان‌ها را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی توسعه گردشگری گفت: اطلاعات مربوط به آخرین وضعیت طرح‌­های جامع گردشگری استان ها گردآوری و سپس شرح خدمات طرح مورد نظر با استفاده از تجارب بین‌المللی مطالعه، بررسی و مطابقت داده و چارچوب نهایی با مشارکت مشاوران صاحب صلاحیت، ذینفعان و خبرگان تنظیم و به همه استان‌ها ابلاغ شد.

رحیمی با تاکید بر اینکه تاکنون فقط برخی استان‌ها طرح جامع داشته و برخی فاقد آن بوده یا سند آنها مربوط به سالیان قبل است، افزود: به این ترتیب همه استان‌های کشور بر اساس یک الگوی مشخص دارای سند توسعه گردشگری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان گردشگری این است که صنعت گردشگری بر اساس نقشه راه به حرکت خود ادامه دهد.

برچسب‌ها گردشگری علیرضا رحیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری علیرضا رحیمی گردشگری علیرضا رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن

دریافت 16 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6063243

دیگر خبرها

  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد
  • حضور جمعیت نمازگزاران در مسجد 5 گنبدی پاکستان در ماه مبارک رمضان
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور