Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۲۵ آبان ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشته و مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر برخورد کامیون و پژو

محمد امین زرگر رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، شنبه ۲۵ آبان ماه، برخورد کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه ماهشهر در فاصله ۳۵ کیلومتر مانده به اهواز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

زرگر با بیان اینکه یک نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند، اظهار داشت: فرد فوتی راننده پژو گزارش شده و مصدومان به وسیله آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافتند.

انفجار گاز در منزل مسکونی حادثه آفرید

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در ادامه بیان کرد: در حادثه انفجار کپسول گاز یک منزل مسکونی در باغملک، روستای آسماری در ساعت ۸ و ۳ دقیقه امروز شنبه سبب مصدوم شدن ۲ نفر شد.

او ادامه داد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهیدطباطبایی باغملک انتقال یافتند.


تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در کوی  بهمن امدادگران به محل حادثه اعزام شدند. 

روح الله بهشتی فرد افزود: آتش نشانان که با چهار تیم عملیاتی همراه با چهار خودرو در محل حادثه حاضر شدند اقدام به ایمن سازی و مهار حریق کردند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، علاوه بر تخریب این منزل مسکونی، یک واحد همجوار نیز دچار  خسارت شد.

رضا معمارزاده، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در این حادثه ۹ نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند. 

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت می‌باشند و حال عمومی یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت