Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک گردان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ساعت ۳ بامداد امروز بارش نخستین برف پاییزی در محور گردنه گرمک در محور رزن به اوج آغاز شد، گفت: بلافاصله نیروهای راهداری این اداره کل به همراه ماشین آلات و تجهیزات به این مکان اعزام و عملیات برفروبی انجام شد.

وی افزود: با وجود بارش خفیف و پراکنده برف هم اکنون، تردد کامل و روان در این محور برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان ادامه داد: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی محورهای ارتباطی استان باز بوده و تردد در آن عادی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه راهداران در محورهای مواصلاتی استان آماده باش هستند، یادآور شد: هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی از مناظق استان نیز نیمه ابری گزارش شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پایان هفته شاهد بارش برف در مناطق مختلف استان هستیم، افزود: رانندگان برای تردد در جاده‌های استان، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، ضمن اینکه خودروی خود را نیز قبل از حرکت کنترل کنند و از سالم بودن آن مطمئن شوند.

گردان ادامه داد: رانندگان باید بیش از پیش احتیاط و ضمن توجه کامل به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند.
 

کد خبر 4773346

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف برف و کولاک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار محور در استان مسدود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدعلی ملک زاده با حضور در استودیو خبر ۲۰ یزد گفت: برق مروست و خاتم صبح امروز به دلیل رعد و برق با قطعی مواجه شد که این مشکل خاتمه یافت، اما عصر نیز محمدآباد با این مشکل مواجه شد که عملیات برای برطرف کردن آن ادامه دارد.

وی افزود: بارش باران و آبگرفتگی سبب بسته شدن محور‌های چوپانان، دربید، هامانه و کنجکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان از ۲ روز پیش اظهار داشت: ۱۵۰ اکیپ در شهر یزد در حالت آماده باش هستند تا بارش رحمت الهی کمترین خسارت را به همراه داشته باشد.

ملک زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بارش‌های بهاری به صورت رگباری است، احتمال خسارت به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

وی درباره احتمال تعطیلی مدارس اظهار داشت: اگر تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا وجود داشته باشد تا ساعتی دیگر اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • چهار محور در استان مسدود است
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است