Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ورزشکاران چهارمحال و بختیاری شش نشان برنز و یک نشان نقره مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور را بر گردن آویختند.

محمد جعفری و ابوالفضل اسدی در وزن ۵۶ کیلوگرم مشترکاً نشان برنز را به دست آوردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم هم جمال ملکوتی نشان برنز را بر گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صادق حیدری در وزن ۷۵ کیلوگرم نشان نقره رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در وزن ۹۰ کیلوگرم محمدحسین طاهری به نشان برنز رسید.

علی خاکسار حقانی و عرفان صفر پور هم دو نشان برنز فرم دوئلین را کسب کردند.

مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور با رقابت ۴۰۵ ورزشکار در قالب ۳۵ تیم در البرز برگزار شد.

انتهای پیام/ف

رقابت در مسابقات ووشو کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین المللی بیشکک؛ سه نشان برنز ایران قطعی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی قرقیزستان از روز پنج شنبه در شهر بیشکک آغاز شده و تا دوشنبه ادامه دارد.    بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند تا در این مسابقات حضور پیدا کنند.    مبارزات مرحله یک چهارم پایانی، عصر امروز شنبه برگزار شد که در پایان قشلاقی، فتحی و صفری از کشورمان با غلبه بر حریفان ضمن صعود به مرحله نیمه پایانی نشان برنز خود را قطعی کردند.   نتایج نمایندگان کشورمان بدین شرح است:   وزن ۵۴ کیلوگرم: مصطفی ریگی نتیجه را به انور خودژیف از ازبکستان واگذار کرد.   وزن ۵۷ کیلوگرم: پوریا عبدالمالکی برابر اسلام توربایف از کشور میزبان قرار گرفت و مبارزه در راند سوم به دلیل پارگی اَبروی پوریا قطع شد و بوکسور قرقیز برنده اعلام شد.   وزن ۷۱ کیلوگرم: کسری طهماسبی که دیروز نماینده میزبان را برده بود، با صلاحدید کادرفنی و به دلیل خستگی شدید و افت فشار، مقابل الدار توردوبایف بالای رینگ نرفت.   وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی برابر کاراتبایف ازبکستانی برنده شد و ضمن صعود به نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. وی فردا به مصاف نماینده روسیه می‌رود.   وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد تا مدالش قطعی شود. او در مرحله بعد با نماینده میزبان بالای رینگ می‌رود.   وزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری برابر الیم بیکو از قرقیزستان به برتری رسید و او نیز با حضور در نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. روزبه در نیمه‌نهایی با نماینده روسیه رقابت می‌کند.   مبارزات نیمه‌نهایی، فردا یکشنبه برگزار خواهد شد و قشلاقی، فتحی و صفری برای صعود به فینال برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.   بوکسور‌های ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک که اوایل خرداد ماه در تایلند برگزار می‌شود در تورنمنت بیشکک شرکت کرده‌اند. ­

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • بوکس بین المللی بیشکک؛ سه نشان برنز ایران قطعی شد