Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی رحمتی پیش از ظهر شنبه در بازدید از محور مواصلاتی اردبیل - آستارا عنوان کرد: در پی بارش برف و مه گرفتگی در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در جریان است.

او از استقرار اکیپ‌های حمل و نقل و راهداری جاده‌ای استان اردبیل در محور‌های مواصلاتی خبر داد و افزود: تمامی نیرو‌های راهداری برای امدادرسانی جاده‌ای در آماده باش کامل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در پی شدت گرفتن بارش برف در مناطق مختلف استان به ویژه محور «الماس» عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح جاده انجام پذیرفته و تردد خودرو‌های عبوری از این گردنه از صبح امروز با سهولت امکان پذیر شده است.

رحمتی ادامه داد: در انبار‌ها و راهدارخانه‌های استان اردبیل در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک ذخیره شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او در ادامه از مردم خواست تا پیش از انجام هر گونه سفر از سیستم گرمایشی مناسب و زنجیر چرخ مجهز شده و از آخرین وضعیت جاده‌ها جویا شوند.

 

انتهای پیام/پ

بارش برف در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج -کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج ـ کندوان اظهار ‌داشت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

وی افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود، اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته