Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:15:55 GMT

شبکه سارقان خانه‌باغ‌های بوکان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۹۵۶

شبکه سارقان خانه‌باغ‌های بوکان متلاشی شد

سرهنگ سلمان حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه‌باغ‌ها در این شهر، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت، توانستند با اقدامات پلیسی اعضای این شبکه را که اقدام به سرقت وسایل خانه‌باغ‌ها می‌کردند شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعضای این شبکه سه نفر بودند، افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه‌باغ‌ها اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شهرستان شدند، اظهار داشت: اموال کشف شده از متهمان به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با تاکید بر لزوم توجه به نکات ایمنی و حفاظتی از منازل و خانه‌باغ‌ها گفت: رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان فرصت سواستفاده را از سارقان سلب می‌کند.

سرهنگ حیدری اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

بوکان با ۲۵۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها بوکان انتظامی سیمینه دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوکان انتظامی سیمینه دستگیری سارقان بوکان انتظامی سیمینه دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند

سرگرد علی اکبر برهانی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه شیرقان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۳ سارق را حین سرقت کابل‌های مخابرات مشاهده می‌کنند.

وی بیان داشت: سارقان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شده که در نهایت با واکنش به موقع مأموران و شلیک چند تیر خودرو متوقف و ۲ نفر از سارقان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج با بیان اینکه سارقان سابقه دار به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شدند.

کد خبر 6063820

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان