Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش روز شنبه رسانه‌های روسیه، این اتفاق سال گذشته رخ داده است اما به تازگی اخبار آن به رسانه ها درز کرده است چرا که نماینده وزارت بهداشت روسیه به خبرنگاران اطلاع داد مقصران این حادثه  شناسایی شدهاند و تعدادی از کارکنان بخش عفونی بیمارستان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی، مسبب این حادثه ناگوار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه در انجمن پزشکان منطقه استاوروپول هم به خبرگزاری اینترفاکس اطلاع داده که یکی از مبتلایان به این بیماری توانسته با شکایت از بیمارستان، مبلغی را به عنوان خسارت وارده به سلامتی خود بگیرد اما چهار نفر دیگر هنوز نتوانسته اند حکمی برای جبران خسارت ارایه دهند.

وی با بیان اینکه ایدز از یکی از بیماران به سایرین منتقل شده است و فرد مبتلا کادر پزشکی را در جریان بیماری خود قرار نداده بود، افزود: با این حال، این دلیل نمی شد که کادر درمان موارد بهداشتی و دستورالعمل‌های پزشکی پیروی نکنند.

برچسب‌ها روسیه بیماری های واگیردار بیماری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه بیماری های واگیردار بیماری روسیه بیماری های واگیردار بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • جزییات تازه از اسم بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده است