Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: مردم از اولین ساعات، همکاری بسیار خوب همراه با آرامش در اجرای برنامه داشتند و اطمینان می‌دهیم در انبارها اقلام ضروری و کالاها موجود است؛ مشکل و کمبودی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر همدان، با تأکید بر اینکه هموطنان عزیز در جریان باشند فقط قیمت بنزین افزایش یافته است اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین با در نظر گرفتن سهمیه بیشتر برای خودروها در بخش حمل و نقل عمومی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای تاکسی‌های اینترنتی نیز سهمیه در چارچوب تعریف شده در نظر گرفته شده است گفت: در حمل و نقل‌های با ظرفیت بالا با مصرف گازوئیل و سی ان جی تغییری نداشتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه شرایط باید به گونه‌ای پیش برود که در سایر اقلام افزایش قیمتی نداشته باشیم بیان کرد: ‌اکیپ‌های نظارت به منظور کنترل ثبات قیمت کالاها از امروز در استان فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه در شهرهمدان ۵ اکیپ برای نظارت بر بازار در نظر گرفته شده است افزود: در شهرستان ملایر ۳ اکیپ و در سایر شهرستان‌ها نیز در هر شهرستان یک اکیپ گشت و بازرسی فعال است.

پورمجاهد با تقدیر از همکاری و همراهی مردم در اجرای این برنامه تصریح کرد: مردم از اولین ساعات، همکاری بسیار خوب همراه با آرامش در اجرای برنامه داشتند و اطمینان می‌دهیم در انبارها اقلام ضروری و کالاها موجود است؛ مشکل و کمبودی نداریم.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید صبوری کنند ادامه داد: این برنامه بنا به دلایلی اجرا شده است و آنچه از منابع مابه ‌التفاوت حاصل از درآمد افزایش قیمت بنزین باشد در قالب بسته کمک معیشتی به ۱۸ میلیون خانوار پرداخت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: رئیس سازمان برنامه  و بودجه اوایل کشور وعده کرده است اوایل آذرماه بخش اول بسته کمک معیشتی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های تخصصی در استان آماده پاسخگویی در خصوص ابهامات مردمی هستند یادآور شد: مدیرکل تعزیرات، رئیس سازمان صمت و مدیرکل حمل و نقل استان، حوزه حمل و نقل شهرداری و اتوبوسرانی شهرداری نیز در این خصوص پاسخگوی شهروندان هستند.

پورمجاهد با تأکید بر اینکه در صورت بروز تخلف با افزایش قیمت کالاها برخورد صورت می‌گیرد اظهار کرد: در جلسه روز گذشته با مجمع امور صنفی و اعضای هیأت رئیسه این موضوع مطرح شد که از اصناف شهر و دیگر شهرها اولین قدم را باید خودشان بردارند.

وی با بیان اینکه اگر افرادی بخواهند با افزایش قیمت به این موضوع دامن بزنند با آنها برخورد خواهد شد گفت: در صورت مشاهده مواردی و یا دریافت هرگونه گزارشی در این خصوص ابتدا روسای اتحادیه‌ها و اصناف و گشت‌های مشترک ورورد و اقدام می‌شود؛ ابتدا راهنمایی و در صورت ادامه تخلف برخورد مطابق قانون انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه ترکیب پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر اسرائیل وارد کرد گفت: بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در هر جا که اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد نخستین روایت‌ها از شما خبرنگاران منتشر می‌شود که شما انتخاب می‌کنید اثر آن اتفاق در سطح بالا باشد یا پایین که جای قدردانی از خبرنگاران را دارد.

وی بیان کرد: درست است که لباس سبز بر تن ندارید، ولی تفکری که مقام معظم رهبری فرمودند خیلی افراد ممکن است در سپاه و بسیج نباشند، ولی فکرسان تفکر بسیجی است و ما قدردان شما هستیم.

مجیدی عنوان کرد: حضرت امام در ابتدای انقلاب با درایت خود دو نهاد بزرگ بسیج و سپاه را با تجربه انقلاب برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و با استفاده از ظرفیت مردمی تاسیس کرد، وقتی عملکرد 45 ساله این دو نهاد را بررسی کنیم می‌بینیم که الهامی که به قلب امام افتاد چقدر تاثیرگذار بود.

فرمانده سپاه استان همدان بیان کرد: تشکر دوم را باید از هدایت‌های مقام معظم رهبری دانست، چرا که اگر سپاه توانسته به حدی برسد که در منطقه به این اندازه اثرگذار باشد، حاکی از نگاه رهبری و رهنمودهای ایشان است و اگر امروز سپاه بازدارندگی را در کشور ایجاد می‌کند، نتیجه این هدایت‌ها است.

وی با اشاره به تبریک سالروز تاسیس سپاه اعلام کرد: وعده صادق این حماسه بزرگی که رخ داد امید را در دل مستضعفان، جبهه مقاومت و مردم زنده کرد، حرکت بی نظیری در جهان بود که رسانه‌های بیگانه از انعکاس آن خودداری می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه مردم در قلب رژیم صهیونیستی و کشورهای بزرگ نظیر آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشورهای بزرگ معترض هستند افزود: اگر سال‌ها پول هزینه می‌کردیم به این هدف بزرگ نمی رسیدیم با انتقامی که گرفته شد خداوند عنایت کرد و قلب‌های مردم به این سمت و سو آمد.

مشابهات عملیات وعده صادق با والفجر 8

فرمانده سپاه استان همدان گفت: اتفاقی که در عملیات وعده صادق رخ داد مشابهتی را در عملیات والفجر 8 داشت و زمانی که این عملیات اتفاق می‌افتاد و ما تجهیزات، امکانات و نیرو را به پای کار بردیم کارشناسان نظامی که دار و دسته رژیم استکبار جهانی را پشتیبانی می‌کند، اظهار نظر کردند که در منطقه اروندرود و فاو عراق ایران محال است که بتواند عملیات انجام دهد و در کمال ناباوری آنها عملیات والفجر 8 و پیروزی بزرگ اتفاق افتاد.

مجیدی عنوان کرد: بعد از عملیات رژیم صهیونیستی و مورد اصابت قرار گرفتن کنسولگری ایران در دمشق رهبری فرمودند که انتقام باید گرفته شود و رژیم صهیونیستی، ناتو و 20 کشور پشتیبانش تصورشان این بود که ایران به هیچ عنوان عملیات نظامی انجام نمی دهد و اگر این نیت را داشته باشد عملیات ضعیف توسط کشورهای منطقه انجام می دهد.

وی گفت: وقتی توسط مسئولان نظام تدبیر شد که باید از آنجایی که مورد اصابت قرار گرفتیم به دشمن تهاجم شود در کمال ناباوری آنها عملیات بزرگ رقم خورد که ساعت‌ها بر روی زمان و نحوه انجام آن برنامه ریزی شد و این در حالی بود که رژیم صهیونیست در آماده باش صددرصد بودند و تمام ظرفیت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی خود را پای کار آوردند تا جلوی حرکت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند که اراده خداوند بر این بود که ضربه به رژیم غاصب زده شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه در عملیات‌های دفاع مقدس سعی می‌کردیم زمان و مکان عملیات‌ها لو نرود افزود: ولی در اینجا کاملا آشکار بود و پهپادهای ایران در آسمان مقابل دیدگان همگان حرکت کردند و دو اتا سه ساعت زمان برد تا به سمت رژیم غاصب رسید.

مجیدی اعلام کرد: ترکیب پیش‌بینی نشده پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و مدیون شهدای بزرگ کشورمان هستیم.

وی عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم به خانواده خود بیان کردند اثر کار ما 20 تا 30 سال آینده مشخص می‌شود و اکنون خواسته عمومی مردم بود تا این انتقام گرفته شود و دشمنان اسلام به دست فرزندان شهدا و اسلام سیلی خوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • انگلیس، روسیه را به دور زدن تحریم‌های غرب متهم کرد
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است