Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر میرزایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از تشدید نظارت‌ها شناسایی افراد سودجو و برخورد آنی و خارج از نوبت به پرونده‌های مرتبط است و این اطمینان را به شهروندان خواهیم داد که با توجه به افزایش قیمت بنزین هیچ شخصی اجازه گرانفروشی، کم‌فروشی و سایر تخلفات احتمالی را نخواهد داشت.

وی گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمتی هم‌اینک در دستور کار نیست و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد خواهد شد و افزایش قیمت در کالا و خدمات باید در کمیته نظارت و ستاد تنظیم بازار به تصویب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شهروندان هرگونه تخلف را از طریق سامانه ۱۳۵ اعلام کنند تا تیم گشت مشترک در کوتاه‌ترین زمان موارد را بررسی و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی صورت گیرد.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون هزار و ۵۰۲ فقره پرونده با موضوع گرانفروشی در سیستان و بلوچستان تشکیل که هزار و ۴۴۴ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده و متخلفان۱۱ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شده‌اند.

برچسب‌ها نظام صنفی سیستان و بلوچستان تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظام صنفی سیستان و بلوچستان تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین نظام صنفی سیستان و بلوچستان تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین  کرد افزود: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی شمال سیستان و بلوچستان جابجا شدند.
وی افزود: از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام دادند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود ۲ هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطر نشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت