Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:59:24 GMT

تیم‌های والیبال استان قم به باشگاه تبدیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۰۱۲۵

تیم‌های والیبال استان قم به باشگاه تبدیل شدند

ایسنا/قم رییس هیات والیبال استان قم گفت: از این پس بازیکنان لیگ‌های داخلی نیز باید در هیات والیبال استان قرارداد رسمی ثبت کنند.

محمدمهدی حلوایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ استان قم در رده سنی بزرگسالان سه نماینده در لیگ‌های کشور دارد که "افق" نماینده استان قم در لیگ دسته یک آقایان و همچنین لیگ برتر بانوان و تیم "زوپری" نیز نماینده استان در لیگ دسته یک بانوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرعه‌کشی لیگ دسته یک آقایان کشور هفته گذشته برگزار شد و نماینده استان قم در گروه اول با تیم‌های مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب نهاجا، فرش حداد اصفهان، سفیر جوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان و وارنا شهر باران هم گروه شد، چهار تیم برتر هر گروه، به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها صعود می‌کنند و در نهایت هشت تیم برای مشخص شدن رده‌بندی پایانی، به شکل رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند.

رییس هیات والیبال استان قم ادامه داد:‌ تیم زوپری نماینده استان قم در لیگ دسته یک بانوان کشور نیز با تیم‌های مهرگان پاسارگاد، سورن مشهد، سرو قامتان بابل و جوانان زرتشتی یزد در گروه دوم لیگ دسته یک بانوان کشور به رقابت خواهد پرداخت.

وی افزود: در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود می‌کنند و شش تیم برای مشخص شدن رده‌بندی پایانی، به شکل متمرکز در یک استان به رقابت می‌پردازند.

حلوایی در ادامه با اشاره به اهمیت حرفه‌ای شدن لیگ‌های داخلی استان قم گفت:‌ تیم‌های داخلی استان برای اولین بار با دریافت مجوز رسمی از هیات والیبال استان قم به باشگاه تبدیل شدند و تمامی بازیکنان آن‌ها باحضور در هیات والیبال استان قرارداد رسمی ثبت کردند.

وی افزود: لیگ‌های داخلی استان در رده های نونهالان و نوجوانان از روز گذشته با حضور ۸ تیم در سالن رضاییان آغاز شد و همچنین لیگ بزرگسالان استان نیز با حضور ۱۰ تیم از هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد

به گزارش قدس آنلاین، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال هم امروز وارد تهران شد تا اردوهای تیم ملی با جدیت دنبال شود. 

از طرف دیگر وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست گروه ومدیر تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد. 

دیگر خبرها

  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان